Cowboy's baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Nogmaals, wat een mooie en volle baard.

Wat ik nu ga doen is natuurlijk als "vloeken in de kerk", maar ik vind dit iets kortere -al kun je dit niet echt een korte baard noemen- je misschien nog wel beter staan dan de lange baard.

Zelf ben ik er wat dat betreft nog lang niet uit ;)
De baard is al een paar keer "behoorlijk lang" geweest maar de terugkeer naar "korter" is niet met tegenzin.

Enerzijds is er minder werk aan de kortere versie, maar de langere versie is toch leuk om kweken :)>
 

JeroenP

Volle Baard
wat een geweldige foto, dat als eerste. En het verschil tussen kortere of langere baard...beide staan je erg goed. Nu heb je weer een reden om het flink te laten groeien.

so beard on...
 
staat je goed inderdaad, maar de fototoestel hiervoor vind ik persoonlijk het mooiste!
dat was echt een gave baard. maar nogmaals deze is ook zeer tof !
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je kent de reden, waarom mijn reactie op de foto nogal op zich liet wachten, maar de collodium-plaat is geweldig. Stoer scherp beeld. Heel mooi!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Eén van de redenen dat ik niet bepaald regelmatig een update van mijn baard post is mijn hartsgrondige hekel aan selfies nemen :rolleyes:

Maar.......als er al bijna een jaar niks verschijnt in je eigen opvolgtopic dan komt het schaamrood me als moderator toch wel een beetje op de wangen te staan.
Gelukkig zie je al een paar jaar een stuk minder van die wangen :D.

Anyway...............recent toch nog maar eens een foto genomen en bij deze kan ik er weer een jaartje tegen in dit topic :)>

yo0ADkB.jpg


Ik weet het, hij is al langer geweest natuurlijk, maar er zo nu en dan eens 8cm af laten doen geeft weer zin om hem nadien langer te laten groeien (Y)
 

Ardjan

Baardaap
Mooie lengte, mooie baard @Cowboy! :)>
En prima selfie zo! (Y)

Moet een hele opluchting voor je zijn; je kan er weer een jaartje tegenaan! :D:eek:
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Cowboy ,
Je hebt een mooie baard met zo'n aparte grijskleuring er in dat geeft extra karakter aan je baard(Y)(Y)(Y)(Y)
Ik zie pretoogjes dus die selfie was niet zo erg;););).
Je laat ons vast niet zo lang meer wachten.
Groet Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik zie pretoogjes dus die selfie was niet zo erg;););).
Dat zie je dan toch verkeerd vrees ik @Texman :eek:

Ik heb een vrij groot aantal pogingen moeten ondernemen alvorens ik een beeld had waarvan je niet per definitie kon uitgaan dat ik hoogstwaarschijnlijk net voordien een moord had begaan :confused:.
Aangezien "glimlachen op commando" bij mij voornamelijk resulteert in een angstige grijns waar de chimpansees voor gekend zijn was de geposte afbeelding het minst erge dat ik kon tonen o_O.
Ik blijf uiteraard voortdurend verder oefenen zodat ik hopelijk minder lang doe over een volgende update ;).
 

Nib85

Volle Baard
Blijft een fantastische baard met prachtige kleurstelling.

En die selfies...herkenbaar.
Goed gelukt deze hoor. (Y)
 
Banner image
Top