Bonte baard

Luz

Baard
Dank jullie voor de compliment!
...Was het in real life ook maar zo :D
Wat misschien kan helpen: net een stevige hold baardwax besteld om ‘m toch beter te kunnen temmen. Hopelijk heeft styling van de baard dan meer zin dan op dit moment, nu ik uren per dag moet zitten dampen in een mondvod. :mad:
 

Luz

Baard
Voor het eerst bij de barbier geweest. Eerste twee foto’s zijn vóór, laatste twee na, maar dat hadden jullie allicht al door. :(

Mijn vraag was: de lippen en de bakkebaarden een beetje opschonen, en alles wat meer in model brengen zonder veel lengte te verliezen maar gezien mijn relatief smalle kop zeker! geen! puntige! baard! Hmja…

Heb plots twee wenkbrauwen op mijn bovenlip ipv mijn bossige snor en ik vind persoonlijk dat er aan de onderkaak centimeters teveel weg zijn. Of overdrijf ik? Jullie eerlijke mening wordt geapprecieerd!
 

Bijlagen

  • 02D282D3-CAC9-4EEB-97E0-221A5F262C0D.jpeg
    02D282D3-CAC9-4EEB-97E0-221A5F262C0D.jpeg
    101,1 KB · Weergaven: 105
  • 6E38E555-90D5-4C92-9624-ABDC5269CC9E.jpeg
    6E38E555-90D5-4C92-9624-ABDC5269CC9E.jpeg
    143,2 KB · Weergaven: 102
  • BFC67B1D-27FE-4FFB-94A1-EF198624F42D.jpeg
    BFC67B1D-27FE-4FFB-94A1-EF198624F42D.jpeg
    69,8 KB · Weergaven: 104
  • 4ED63344-D738-4B2A-983B-A4232B9C2918.jpeg
    4ED63344-D738-4B2A-983B-A4232B9C2918.jpeg
    113 KB · Weergaven: 98

stefke

Baard
De snor valt best mee. Ik blijf er in ieder geval jaloers op.
De onderkaak : daar was mijn eerste gedacht ook dat er iets teveel weg was. Maar ja : wie ben ik ? Niet paniekeren , het zal snel terug bijgegroeid zijn.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Luz ,
Op zich ziet je baard zoals de barbier hem gedaan heeft er redelijk uit.
Maar het is niet wat je gevraagd hebt en hij is te kort en de halslijn zit te hoog.
De linker en rechterkant van je snor zijn niet gelijk maar dat je zelf nog wel even bijwerken.
Je had eigenlijk een klassieke volle baard die erg mooi was. Als je barbier dat gerespecteerd had met dat gene wat je gevraagd had was dat prima geweest.
Je hebt nu meer een modieuze puntbaard en als je dat mooi vind is dat natuurlijk prima.
Laat je baard maar gewoon zijn natuurlijke gang gaan dat past echt het beste bij je.
Probeer hem zelf bij te gaan houden. Als je dat iedere week de slordigheidjes een beetje bijwerkt blijf je model behouden.
Toen ik mijn baard liet staan waren er helemaal geen barbiers en had ik al gauw door dat een gewone kapper mijn baard rücksichtslos inkortte.
Ik ben het toen zelf gaan doen en dat doe ik nog steeds. Aan mijn baard geen barbier.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt,
Groet Texman:)>
 

Rothbeard62

Volle Baard
Valt inderdaad erg mee, en met jouw baardgroei gaat het snel weer de kant op die je wil. Persoonlijk vind ik ook je 'natuurlijke' baardvorm veel mooier, wat de barbier gedaan heeft ziet er nogal gekunsteld uit. Ik kan je aanraden om te proberen om je baard zelf bij te houden. Even oefenen en wat investeren in goed materiaal, maar dan heb je alles tenminste zelf in de hand. Het komt snel weer goed (en ziet er nu ook prima uit)! ;)(Y)
 

Luz

Baard
Dank voor de reacties allen! Heeft zeker ook zijn voordelen, het nieuwe model, en al helemaal in combinatie met eten of het urenlange dragen van een mondmasker.
Mijn doel van hieruit is dan eerder het model in bijlage. Die oogt veel natuurlijker door de extra lengte aan de kaak, vind ik. Het blijft maar de vraag of ik dat zelf zal kunnen boetseren :oops:
 

Bijlagen

  • 0A7A3F4B-A23D-4CB6-B0BE-6A2BCBCE39B7.jpeg
    0A7A3F4B-A23D-4CB6-B0BE-6A2BCBCE39B7.jpeg
    182,4 KB · Weergaven: 68

Texman

Koning Baard
Fijn dat je nieuwe baardmodel ook zijn voordelen heeft :).
Zie je huidige baardmodel als een uitgangspunt en streef naar het voorbeeld van je bijlage.
Als je volgende keer naar een (andere)barbier gaat neem dan deze foto mee om te laten zien wat je wil.
Volgens mij is dit voor jou haalbaar (Y).
 

tijn

Zware baard
Nou de barbier heeft een hoop werk gedaan hahahaha. En tsja welke baard is beter? De "oude" of de nieuwe? Ik persoonlijk vinde de oude mooier. Maar goed zoals je al zei met oa het masker heeft de nieuwe baard mischuen wel weer voordeel.
Je zal zien dat het in een rap tempo weer groeit. De volgende keer gewoon de foto laten zien en dan moet het goed komen volgens mij.
 

Laurent1965

Zware baard
Dank voor de reacties allen! Heeft zeker ook zijn voordelen, het nieuwe model, en al helemaal in combinatie met eten of het urenlange dragen van een mondmasker.
Mijn doel van hieruit is dan eerder het model in bijlage. Die oogt veel natuurlijker door de extra lengte aan de kaak, vind ik. Het blijft maar de vraag of ik dat zelf zal kunnen boetseren :oops:
Heel goed plan! (Y)
Gaat zeker lukken met die groei, zoals Texman aangeeft, eerst laten groeien en dan deze foto aan de barbier laten kijken. :)>
 
Banner image
Top