Bonte baard

Luz

Baard
Drie maand ver, en ik begin ‘m echt graag te zien. Niet de snelstgroeiende baard, wel relatief egaal qua dekking. Verrassing van de voorbije maand voor mij: de snor. Groeit als kool, en wie ben ik dan om hem daarin tegen te houden? :)>

Aan de zijkanten en onder de kin mag het ondertussen wel wat opgeschoond worden zie ik nu, maar dat lijkt me voorlopig een cadeautje voor zijn vierde vermaanddag. Tips en tricks zijn altijd welkom.

Op naar meer!
 

Bijlagen

  • F9825F45-B25F-4044-9CC9-31B06B4EC958.jpeg
    F9825F45-B25F-4044-9CC9-31B06B4EC958.jpeg
    341,1 KB · Weergaven: 145
  • C552255E-5BD1-4EEC-8A3E-40A33BA5FE35.jpeg
    C552255E-5BD1-4EEC-8A3E-40A33BA5FE35.jpeg
    378,1 KB · Weergaven: 149
  • 18818DBD-4D17-4C79-9F34-ADD1A921858F.jpeg
    18818DBD-4D17-4C79-9F34-ADD1A921858F.jpeg
    410,9 KB · Weergaven: 153

Texman

Koning Baard
Ha @Luz ,
Wat een goede baardgroei heb je en wat een mooi resultaat. Ben het met @istawa eens je kan hem laten uitgroeien tot een mooie grote volle baard.
Wat tips:
Maakt je baard niet korter maar maak de contouren scherp zodat hij zich goed gaat aftekenen.
De bakkebaarden mag je wel bijwerken want die zien er nu wat onverzorgd uit ;).
Succes Texman :)>
 

Luz

Baard
De bakkebaarden mag je wel bijwerken want die zien er nu wat onverzorgd uit ;).
Dank voor je tips, Texman, daar kan ik wat mee. Bakkebaarden inkorten zal inderdaad geen kwaad kunnen, moet me zelf wel lukken. Contouren scherp zetten: ik wéét waar, maar vind het zo riskant om me er zelf aan te wagen. En als ik het door vrouwlief laat doen, eindig ik waar ik drie maand geleden begon :D
 

Luz

Baard
B664F0F3-0191-465D-84FD-EEEB02C473E8.jpeg
Lang niks gepost hier, maar hij hangt er nog.

De laatste maand niks meer aan gesnoeid want ik had komende donderdag mijn eerste afspraak bij de barbier, maar daar hebben de Belgische coronaregels anders over beslist. Betekent wel dat er nog een dikke maand extra groei bijkomt, zonder dat erover geklaagd kan worden.
Jammer! ;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Luz ,
Je hebt een hele mooi baard (Y)(Y)(Y).
Als je weer naar de barbier kan laat er dan niet te veel vanaf halen ;).
Groet Texman:)>
 
  • Like
Reactions: Luz

Laurent1965

Zware baard
Bekijk bijlage 19058
Lang niks gepost hier, maar hij hangt er nog.

De laatste maand niks meer aan gesnoeid want ik had komende donderdag mijn eerste afspraak bij de barbier, maar daar hebben de Belgische coronaregels anders over beslist. Betekent wel dat er nog een dikke maand extra groei bijkomt, zonder dat erover geklaagd kan worden.
Jammer! ;)
WoW, kan het niet anders zeggen! (Y)
Goed dat er niet aan gesnoeid is!
 

Luz

Baard
Ha @Luz ,
Je hebt een hele mooi baard (Y)(Y)(Y).
Als je weer naar de barbier kan laat er dan niet te veel vanaf halen ;).
Groet Texman:)>
Hey Texman,

Bedankt! Het is echt niet de bedoeling er veel vanaf te halen. Aan de snor wordt er niet geraakt, da’s zeker.
Wat de baard betreft: het doel is er gewoon model aan te geven, zonder veel lengte te verliezen. Goeie kaaklijn laten zetten en bakkebaarden wat bijwerken. Ik vertrouw een barbier daar meer in dan mezelf. ;)
 

Texman

Koning Baard
Hey Texman,

Bedankt! Het is echt niet de bedoeling er veel vanaf te halen. Aan de snor wordt er niet geraakt, da’s zeker.
Wat de baard betreft: het doel is er gewoon model aan te geven, zonder veel lengte te verliezen. Goeie kaaklijn laten zetten en bakkebaarden wat bijwerken. Ik vertrouw een barbier daar meer in dan mezelf. ;)
Zeg in ieder geval dat de halslijn zo laag mogelijk moet blijven. Dit gaat nogal eens mis en dat is zonde.;)
 
Banner image
Top