Bier!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Grappig om te zien, dat WIJ baardmannen het modebeeld sterk hebben weten te beïnvloeden. (Y)

Geheel glad geschoren mannen zijn momenteel in de minderheid en zeker onder de jongeren (die nog niet lijden onder de mening van een partner ;)).

Geef jullie zelf maar een fikse schouderklop, want alle Baardforummers hebben er 6 jaar lang voor gestreden, moeilijkheden overwonnen, volgehouden, spot over zich heen laten komen en overwonnen!
:)>

We zijn nu zelfs … Mainstream … geworden! :confused:

:D
 

Giant

Zware baard
Bekijk bijlage 20496

Zijn er meer baardmannen met een bier advent calendar dit jaar?:)
De mijne is van Hopt en dit jaar staan er tekeningen op van de mensen achter de biertjes (veel baardmannen:D)!

Grappig om te zien, dat WIJ baardmannen het modebeeld sterk hebben weten te beïnvloeden. (Y)

Geheel glad geschoren mannen zijn momenteel in de minderheid en zeker onder de jongeren (die nog niet lijden onder de mening van een partner ;)).

Geef jullie zelf maar een fikse schouderklop, want alle Baardforummers hebben er 6 jaar lang voor gestreden, moeilijkheden overwonnen, volgehouden, spot over zich heen laten komen en overwonnen!
:)>

We zijn nu zelfs … Mainstream … geworden! :confused:

:D
Al mis ik nog wel de echte snormannen. Maar het voordeel daarvan is dat zij extra opvallen.
 

Yainderidoo

Zware baard
Leuke Bieren!

iu
 

Yainderidoo

Zware baard
Maar smaakt het ook? ;)

Geen idee....Mijn jongste zoon stuurde me een plaatje met in zijn hand de "Lekkerinde Kauw". Ik heb het merk toen maar eens even opgezocht. Hij stuurde me het plaatje omdat Kauwen (de vogels) een liefhebberij van mij is. En ik lust graag een biertje. Alleen drink ik geen alcohol meer :rolleyes:, dus ik ga dus voor deze Non Alk, die ik binnenkort hoop te proberen. De anderen zijn misschien leuk voor jullie om te proeven. Ze hebben geloof ik hier en daar nog al eens een prijs gewonnen. ;)
bird-brewery-non-alk-bier-1030x687.jpg

https://birdbrewery.com/
 
Banner image
Top