Bier!

Knulletje

Zware baard
Mijzelf eens een paar prachtige bieren aangeschaft uit Drenthe en Groningen
f0ab7afa69b25d904a637863c734d3ac.jpg


IT ain't over until the fat lady sings
Mooi plaatje, geniet van je biertjes .
 

Yainderidoo

Zware baard
@zenn Ik vond tot voor kort de alcoholvrije biertjes van Hertog Jan lekker totdat ze de receptuur vernieuwden. Ik had 2 pakketjes van 6 flesjes meegenomen om dat te vieren. Ik heb twee flesjes geprobeerd, denkende bij het eerste flesje dit zal wel toeval zijn :confused: maar bij het tweede flesje wist ik het zeker...grrrrrrrtverdrie wat smerig was dat spul geworden...zonde.:mad:
Ik heb de rest van de flesjes door de gootsteen gespoeld. :rolleyes:
Wat jij beschrijft over die Weizener lijkt me heerlijk! ;)(Y)
 

zenn

Zware baard
Ah das jammer Yain. 'K vind alcoholvrij bieren iets raars hebben, maar dat zal eerder aan mij liggen denk 'k.
'K heb reeds ook mede besteld, ben benieuwd hoe dat zal zijn... En anders maak 'k er een 'Braggot' (mede bier mix) van.

Tevens moet ik weer even langs Brouwerij Hoop als het weer beter word, die hebben ook een mooie biertjes en het proberen waard!

 
W

Wanderoe

Guest
Nou @McSol, Ik zou dat bier ook links laten liggen Rare naam...

@Yainderidoo dat had ik met Grolsch... eerst n lekker bier (Etiket met de hopplant/bloemen) maar een ander etiket en ook een andere biersmaak. Heb nog geen Grolsch weer aangeraakt.
Nu vaak Hertog Jan of Guinness. Maar momenteel ff weinig alcohol voor mij... moet ff aan mijn zomerfiguur werken. :D Nee zo erg is het ook weer niet maar een beetje gewicht mag er wel af:oops:
 
Alcoholvrij bier is hetzelfde als 'vlees' van de vegetarische 'slager'.
Zonde en verspilling van ingrediënten, machines en arbeid.

Met uitzondering van wetenschappelijke experimenten dan….. een niet van echt te onderscheiden brouwsel zonder het giftige alcohol zou welkom zijn. Tot die tijd waag ik de gok en spuug ik in alcoholvrij ;)
 
Banner image
Top