Bier!

Yainderidoo

Zware baard
Bekijk bijlage 13021

Lekker aan een blonde Leffe en een heerlijk stuk everzwijnworst
Ik heb afgelopen week de Leffe Blond 0,0% geprobeerd en vind die zo lekker dat ik er vrijdag maar eens een 6 pack van mee genomen heb.....smaakt voortreffelijk. Dit is waarschijnlijk een blijvertje!

blockimage-bimage-1366


Nu nog ergens eens zo'n mooi glas scoren????
 

Bolt

Zware baard
20190922_124310.jpg
Is persoonlijk ook 1 van míjn favorieten.
Niet te rokerig en te zwaar maar iets op de achtergrond. Heerlijk bij vlees vind ik.
Komend weekend organiseert deze brouwerij https://www.baxbier.com/ een bierfestival en daar ben ik natuurlijk bij tot in de late uurtjes.
[DOUBLEPOST=1569150764][/DOUBLEPOST]20190922_130553.jpg
Ook deze is heerlijk! Eggens zwaar blond. Ik vind hem iets bitter maar erg fris daardoor een echte doordrink bier ( heb ik met veel bieren) Kan hem ook nergens mee vergelijken een bijzonder biertje die zeker de moeite waard is.
 

Yainderidoo

Zware baard
Op zijn Fries zeggen we wel eens als iemand iets aardigs doet of zo "Do bist in pop"! ;)Bedankt voor de link! (Y) Ze zitten in Groningen en dat is niet heel erg ver weg. Bovendien wil het toeval dat mijn zoon daar dinsdag naar toe gaat. Hij neemt er eentje voor me mee. :) Als een kind zo blij. :D
Dat Grimbergen glas is inderdaad mooi!
[DOUBLEPOST=1569163094][/DOUBLEPOST]
Mooi @Yainderidoo dat je een lekkere 0% biertje hebt gevonden!
Dank je BBB! :D Jammer dat ze in de meeste supermarkten zo weinig keus hebben. En bij Gall hebben ze ook niet veel bijzonders. Althans in de winkel waar ik ben geweest. Ik moet nog eens bij Mitra kijken. (Y)
 

Kenneth

Baard
Bekijk bijlage 13166
Is persoonlijk ook 1 van míjn favorieten.
Niet te rokerig en te zwaar maar iets op de achtergrond. Heerlijk bij vlees vind ik.
Komend weekend organiseert deze brouwerij https://www.baxbier.com/ een bierfestival en daar ben ik natuurlijk bij tot in de late uurtjes.
[DOUBLEPOST=1569150764][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 13168
Ook deze is heerlijk! Eggens zwaar blond. Ik vind hem iets bitter maar erg fris daardoor een echte doordrink bier ( heb ik met veel bieren) Kan hem ook nergens mee vergelijken een bijzonder biertje die zeker de moeite waard is.
@Bolt komt je toevallig uit het noorden, want dit zijn allemaal biertjes uit het noorden des lands. Zijn wel hele lekkere biertjes, kan ze zelf ook.:D(Y)
[DOUBLEPOST=1569163808][/DOUBLEPOST]Persoonlijk vindt ik Maalust Kolonist of Mooie madam erg lekker. De brouwerij zijn bijna buren van ons, lekker makkelijk.:D Wat ook lekker is een glas Gravedigger IMG-20190922-WA0001.jpg
 

Bolt

Zware baard
@Bolt komt je toevallig uit het noorden, want dit zijn allemaal biertjes uit het noorden des lands. Zijn wel hele lekkere biertjes, kan ze zelf ook.:D(Y)
[DOUBLEPOST=1569163808][/DOUBLEPOST]Persoonlijk vindt ik Maalust Kolonist of Mooie madam erg lekker. De brouwerij zijn bijna buren van ons, lekker makkelijk.:D Wat ook lekker is een glas Gravedigger Bekijk bijlage 13172
@Bolt komt je toevallig uit het noorden, want dit zijn allemaal biertjes uit het noorden des lands. Zijn wel hele lekkere biertjes, kan ze zelf ook.:D(Y)
[DOUBLEPOST=1569163808][/DOUBLEPOST]Persoonlijk vindt ik Maalust Kolonist of Mooie madam erg lekker. De brouwerij zijn bijna buren van ons, lekker makkelijk.:D Wat ook lekker is een glas Gravedigger Bekijk bijlage 13172

Yep uit Groningen. Maalust uit Veenhuizen toch? Ja de Gravedigger is mij ook bekend! Lekker! Zoveel mooie Bieren tegenwoordig door het hele land. Nou heb inmiddels flink dorst dus trek maar een lekkere Hertog open.
 

Kenneth

Baard
Yep uit Groningen. Maalust uit Veenhuizen toch? Ja de Gravedigger is mij ook bekend! Lekker! Zoveel mooie Bieren tegenwoordig door het hele land. Nou heb inmiddels flink dorst dus trek maar een lekkere Hertog open.

Dacht ik al, dat jij daar weg kwam al die Noordelijke biertjes. Ik ben zelf ook een geboren en getogen Grunninger. Woon nu dan in Assen vlakbij Veenhuizen (Maallust) maar ik werk nog wel in Groningen. Er zijn idd zoveel lekkere biertjes tegenwoordig op de markt. Heb nu Grolsch Weizen voor me staan, Prut!! (Y)
 

Kenneth

Baard
Valt mij op dat ze bij de Coop bij ons in de buurt een mooi aanbod in speciaal bieren hebben en ook regelmatig aanbiedingen met glas erbij . Zo kom ik ook aan mijn glazen.

IT ain't over till the fat lady sings.
Thanks voor de tip, ik zal eens daar gaan kijken. Cheers.(Y)
 
Banner image
Top