Beste baarden!

Keefler

Baard
Weer een update, krul is minder aanwezig, alleen ben ik nog niet tevreden over de neklijn, en vrees dat als ik zelf met het mes begin dat er dan net zoveel haar onder mijn kin overblijft als op mijn hoofd...

Twijfels twijfels
 

Bijlagen

  • IMG_4728.JPG
    IMG_4728.JPG
    147,3 KB · Weergaven: 73
  • IMG_4727.JPG
    IMG_4727.JPG
    128,9 KB · Weergaven: 72

Weeble

Volle Baard
Ik zou je niet zo druk maken over je neklijn, daar kijken anderen niet naar.
Ik vind het er goed uit zien!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
We zijn inderdaad altijd kritischer voor onszelf dan voor anderen.

Niet te veel wakker liggen van die neklijn dus ;)
 

Keefler

Baard
Er zijn van die dagen dat je in de spiegel kijkt en denkt, staat mijn baard mij wel, en de dag erna ben je weer trots op wat je bereikt hebt en weet je niet hoe je ooit zonder zou kunnen.

Zo ook de wisselende mening van vrouwlief die de ene dag zegt dat het me staat, en de andere dag stellig zegt dat hij nodig getrimd moet worden.

Zo werd de baard vandaag "poofy" genoemd, en moest maar nodig flink getrimd worden.

Eigenlijk luister ik dan altijd heel braag en soms komt het dan voor dat ik mijn baard totaal afscheer, dat is tot twee keer toe gebeurd en tot twee keer toe vond ze me er raar uitzien zonder baard en zat ik dagenlang met spijt te mokken en mezelf te vervloeken dat ik de scheermesjes die nog in huis lagen niet had weggegooid.

Dit keer misschien maar een andere route kiezen, we gaan voor "poofy" en laten hem nog een paar weken doorgroeien, volhouden en eventuele uitschieters temperen met wax.

Ik blijf altijd op deze lengte hangen en ben benieuwd of er nog iemand is die dit herkent, de fase van stoppelbaard naar echte volle baard, en van de volle baard naar... het onbekende?

Afin, tussenstand maar weer gefotografeerd, en nu hopen dat mijn vrouw me niet té lief aan gaat kijken.

Oh wat zit ik toch onder de plak...
 

Bijlagen

  • IMG_9545.JPG
    IMG_9545.JPG
    2,4 MB · Weergaven: 81
  • IMG_9546.JPG
    IMG_9546.JPG
    2,5 MB · Weergaven: 84

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De lengte van een stoppelbaard ben je al voorbij, hoor!
Kijk de vrouw eens lief aan en vraag haar of ze haar hoofd kaal wil scheren om jou een plezier te doen.;)
Een langere baard zal je goed gaan staan en je vrouw zal dit uiteindelijk ook vinden, maar ze moet je wel even de gelegenheid geven om de baard te laten groeien.
Mocht je toch nog onder de plak zitten, dan kun je meer baardolie gaan gebruiken, want daar blijft weinig aan plakken!:D
 

Jim

Baard
Goei baard al. Ik zou met je vrouw en jezelf een termijn stellen dat je ervan af blijft. Dan de balans op maken. Anders kom je nooit door de lastige fase heen. En weet je nooit je ware baard-mogelijkheden
 

Keefler

Baard
Iedereen kent wel de zwerverlook die je te wachten staat als je een baard laat staan.

Ik vroeg mij af of iemand ook ervaring heeft met een tweede fase in de zwerverlook, sinds een paar dagen is het haar onhandelbaar en staat alle kanten op, geen wax waarmee het te managen is.

Anders zal de barbier een oplossing moeten zoeken... ;)
 

Bijlagen

  • IMG_0656.JPG
    IMG_0656.JPG
    206,7 KB · Weergaven: 40
  • IMG_0657.JPG
    IMG_0657.JPG
    198,2 KB · Weergaven: 36

GlennBG

Volle Baard
Volgens mij is ook dit weer een fase waar je doorgaat...
Ik weet je doelbaardlengte niet.

Wil je voor vol en lang gaan dan hoort dit erbij denk ik.
Ikzelf maak mij al lang niet meer druk om weerbarstige baardharen en mijn :)> ziet er vaak woest uit...:cool:
Puur persoonlijk dus. Succ6! (Y)
 

istawa

Zware baard
Ikzelf heb doordeweeks niet zo veel tijd s'morgens dus dan vaak coupe rotzooi. maar in het weekend ff de fohn er langs met wat olie en wax. Ziet het er weer heel anders uit.
Succes man

it ain't over until the fat lady sings
 
Banner image
Top