Beste baarden!

Keefler

Baard
Vandaag de stap genomen om na een paar weken rondbaarden hier op het forum mijzelf even voor te stellen.

Rob, 33 jaar en verloofd (nog niet enthousiast over de baard, maar doet gelukkig niet al te moeilijk).

Inmiddels ca. 40 dagen mijn scheermes in de ban gedaan, dus er zit wat haar op mijn kin en bovenlip, met op het moment nog maar een enkele (grappig bedoelde) reacties die nog niet erg positief te noemen waren.

Misschien komt het door het gebrek aan onderhoud, of jaloezie, wie zal het zeggen.

Wat ik wil met mijn baard is nog onduidelijk, maar ik denk dat ik een barbier mee laat denken.

Hierbij alvast twee foto's, hopelijk volgen er nog veel meer met een beste baard.

Tot spreeks!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    284,7 KB · Weergaven: 124
  • image.jpeg
    image.jpeg
    76,7 KB · Weergaven: 113

Keefler

Baard
Bedankt allen!

Het begint inmiddels een beetje te lijken op een zwerverlook... Twijfel of ik naar de barbier zal gaan om een eerste keer bij te laten houden.
 
Bedankt allen!

Het begint inmiddels een beetje te lijken op een zwerverlook... Twijfel of ik naar de barbier zal gaan om een eerste keer bij te laten houden.

Gewoon doen, leer je gelijk hoe en wat en kan je het mooi bijhouden. Had ik niet gedaan en ik deed maar wat, eenmaal geweest had ik veel Ahhhh zo doe je dat momenten.......
 

Zwollenaar

Zware baard
met op het moment nog maar een enkele (grappig bedoelde) reacties die nog niet erg positief te noemen waren.

Rob, laat je niet van de wijs brengen door een enkele rare opmerking. Dit zegt meer over de persoon zelf dan
over jouw baard. Naar mijn idee heeft jouw baard de potentie uit te groeien tot een pracht exemplaar
 

Keefler

Baard
Het laten groeien van een baard is ook leerzaam ;)

Leren geduld te hebben, leren om te gaan met jaloezie, en leren om te gaan met ongeduldige vriendin die nog niet ziet wat ik in een baard zie.

Maar, geduld wordt beloond, jaloerse mensen wordt de mond gesnoerd en mijn vriendin draait al bij...

:)>
 

Keefler

Baard
Kleine update, alleen wat weerbarstige haartjes gesnoeid in de nek, verwacht ook dat deze buiten de neklijn gaan vallen...

Nog niet naar de barbier geweest, twijfel nog of ik het eerst langer laat groeien.


Ik zie dat ik omgevallen ben op de foto, maar Om een of andere reden is het niet te corrigeren.

Bekijk bijlage 1805 Bekijk bijlage 1806
 

Bijlagen

  • C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_image(2).jpeg
    C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_image(2).jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 60
  • C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_image(1)(1).jpeg
    C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_image(1)(1).jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt door een moderator:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Goeie baard. (Y)

De omgevallen foto's die tegenwoordig vaak circuleren zijn genomen met een smartphone in de "verticale stand".
Als je die upload leest de pc die als "liggend" en krijg je van die nek-plooi-toestanden

Valt op te lossen door bijvoorbeeld te werken via https://www.fotoaanpassen.nl/ en daar op voorhand te kijken of hij wel recht getoond zal worden ;)
 
Banner image
Top