24-hour rule

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Voor sommigen hier misschien niet verkeerd om eens beroep te doen op de 24-hour rule.

Dit houdt simpelweg in dat je 24 uur wacht voordat je iets belangrijks gaat doen. Zodat je op een ander moment vaak een andere kijk krijgt op acties zoals de baard scheren of inkorten.

De baard scheren, inkorten of bijwerken terwijl je eigenlijk van plan was het te laten groeien is meestal een impulsieve actie.

Je irriteert of frustreert jezelf door te lang in de spiegel te kijken terwijl je baard alle kanten opsteekt. Vaak lijkt de tondeuse, schaar of zelfs het scheerapparaat een uitkomst. Maar DOE DIT NIET! Loop weg, zet je gedachten op iets anders en kom na 24 uur (of langer) eens terug bij de spiegel. Je zult zien dat het allemaal best mee valt en je zult blij zijn dat je trouwe rakker nog aan je gezicht zit! :D:)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Geduld is een schone zaak

Geduld overheerst alles

:)>(Y):)>:D(Y):)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ik kan het weten Rat :)> Met mijn semi-Tracker hahahahaha:cool:
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Mijn meissie is jarig zaterdag, dus ik wilde bij de barbier weer even mijn lijntjes laten bijwerken, en mijn hals lekker laten scheren.
Omdat ik hier zelf nog niet zo goed in ben wilde ik het juist door de pro laten doen.

Thuis gekomen merk ik dat mijn hals lijnen redelijk verpest zijn. Vorige keer heeft ie het keurig gedaan, maar nu is het het allemaal net niet. Zit net te hoog en aan een kant zit een raar knikje en daar is mijn baard ineens korter.

Anderen valt het amper op, maar ik erger me mateloos.
Stond vanavond op het punt om de tondeuse erop te zetten, en gewoon opnieuw te beginnen.

Uiteindelijk niet gedaan.

Ik laat mijn halslijn nu zeker tot in februari niet meer bijwerken. En dan ga ik naar Rotterdam, naar New York Barbershop, dat uitje zat al in de pijpleiding, en dan geef ik hen carte blanche om er wat van te maken.

Bij deze barbier, waar ik nu geweest ben, kom ik niet meer. Snap niet dat ie zo de mist in.is gegaan. Zal morgen ofzo met daglicht kijken of ik het goed op de foto krijg.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja Ronald, dat is balen zeg.
Het zal snel weer bijgroeien neem ik aan en dat uitje naar Rotterdam zat toch al in de planning,
goed aangeven wat je wil dan ben je dit akkefietje zo weer vergeten, en op een verjaardag valt dat
sowieso niet erg op met die rook en drank-nevel :D:D:D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gewoon een paar weken niet naar omzien (wel olie en wassen natuurlijk) en veel van de zaken die je momenteel storen zijn al weer vergeten.

Afscheren voor een klein foutje zou ik zeker niet doen. Dat corrigeert zichzelf heus wel op termijn.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Nou de halslijn is aan 1 kant fout, en aan de andere kant iets 'minder fout'. Maar jullie hebben helemaal gelijk, ga het niet afscheren. Gewoon weer ff door de zure appel heen bijten
 

Ratlook

Volle Baard
--
Idd niets aan doen en net doen of er niets is gebeurd...

Als je voor de spiegel staat niet je hoofd omhoog doen [hahaha]

----
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Precies, gewoon weer bij laten groeien. De schade dekt sneller dan je denkt. Wel klote voor je!
Maar. .... kop op! (Y)
 
Banner image
Top