Bjorn

Baard
Als we geen dieren eten blijft er ook geen huid over om schoenen van te maken. De invloed van onze vleesconsumptie op t milieu en dierenwelzijn is gigantisch. Maar goed voordat we in een moreel dilemma terecht komen.

Ik ben ook geen voorstander van synthetische producten en leer beviel me ik t verleden heel goed. Daarom dat ik inderdaad opzoek ben naar een goed vegan alternatief zonder dat dit onbedoeld allerlei andere negatieve effecten heeft.

Er zijn steeds meer fabrikanten die nadenken over het effect van de gebruikte materialen en het productieproces op de wereld en de maatschappij. Ik ben alleen niet t type dat heel lang gaat uitzoeken waar ik moet zijn en of wat wel goed is. Daarom had ik gehoopt op een goede tip. Gericht zoeken noem ik dat.
 

fuzzyface

Baard
Ik draag Ariat western laarzen, maar bezit en draag nog wel wat andere laarzen en boots.
M90 kistjes, sniperboots voor de zomer, Sendra laarzen.(handgemaakte rijlaarzen zonder hoge hak) rond de stallen leren werklaarzen, Lowa schoenen voor in het bos en lange wandelingen en een paar Panama jacks.

Ik ben dus prima bestand tegen zooi en blubber en heb altijd warme en vooral droge voeten.
 

tijn

Zware baard
Ik draag Ariat western laarzen, maar bezit en draag nog wel wat andere laarzen en boots.
M90 kistjes, sniperboots voor de zomer, Sendra laarzen.(handgemaakte rijlaarzen zonder hoge hak) rond de stallen leren werklaarzen, Lowa schoenen voor in het bos en lange wandelingen en een paar Panama jacks.

Ik ben dus prima bestand tegen zooi en blubber en heb altijd warme en vooral droge voeten.
Ha ook jij bent dus in het bezit van de nodige schoenen en laarzen. Ik heb ook nog wat Sendra laarzen( en Tony Mora), maar op de een of andere manier draag ik ze niet meer.
 

tijn

Zware baard
Prachtige schoenen de laatste toevoeging Tijn! Hoe is deze zool qua demping?
Zijn idd TOP. Qua demping was ik nog al bang om eerlijk te zijn hahaha. Ik heb mn Iron Rangers( 8111) laten verbouwen omdat ik de mini lug zool te hard vind. Ik was dus wat angstig hahaha. Maaaaaaaar ik moet eerlijk zeggen dst eigenlijk vanaf dag 2 loop ik er zalig op. De zolen zijn natuurlijk niet zo soepel als de wedge zolen maar ik vind ze super lopen. Ze zeggen dat het een limited edetion is en dat er maar 1200 paar van zijn. Nou geloof ik niet alles wat ze zeggen, maar mocht dat zo zijn en je wilt een paar hebben wees er dan snel bij.
 

Gunter

Baard
Ik heb mn Iron Rangers( 8111) laten verbouwen omdat ik de mini lug zool te hard vind. Ik was dus wat angstig hahaha.

Precies hierom vroeg ik het ;)

Mooi om te horen dat je er mee uit de voeten kan, het is een prachtig paar in een prachtige collectie.
Ik deel je mening m.b.t. de tijdelijkheid, een ander paar die ik ooit als limited edition kocht is later aan de collectie toegevoegd vanwege de grote vraag. Ik kocht ze gelukkig om te dragen, dus ik ben er helemaal prima mee. Bedankt voor de tip!
 

tijn

Zware baard
Precies hierom vroeg ik het ;)

Mooi om te horen dat je er mee uit de voeten kan, het is een prachtig paar in een prachtige collectie.
Ik deel je mening m.b.t. de tijdelijkheid, een ander paar die ik ooit als limited edition kocht is later aan de collectie toegevoegd vanwege de grote vraag. Ik kocht ze gelukkig om te dragen, dus ik ben er helemaal prima mee. Bedankt voor de tip!
Nou idd mochten ze niet limetid zijn vind ook ik dat geen probleem. Ik heb ze gokocht omdat ik ze gewoon super mooi vind.
 

Rateliff

Stoppelbaard
Zijn idd TOP. Qua demping was ik nog al bang om eerlijk te zijn hahaha. Ik heb mn Iron Rangers( 8111) laten verbouwen omdat ik de mini lug zool te hard vind. Ik was dus wat angstig hahaha. Maaaaaaaar ik moet eerlijk zeggen dst eigenlijk vanaf dag 2 loop ik er zalig op. De zolen zijn natuurlijk niet zo soepel als de wedge zolen maar ik vind ze super lopen. Ze zeggen dat het een limited edetion is en dat er maar 1200 paar van zijn. Nou geloof ik niet alles wat ze zeggen, maar mocht dat zo zijn en je wilt een paar hebben wees er dan snel bij.

Grappig hoe verschillend iedereen het vindt. Zelf heb ik ook de 8111 en ik vind juist die harde zool erg prettig lopen de moc toe’s lopen meer als (zware) sneakers, bij de iron rangers voelt de stugge zool alsof deze meer steun bied. M’n 8086 heeft een zool met iets meer profiel (weet niet hoe deze zool heet) en daar loop ik minder op dan de 8111..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

tijn

Zware baard
Grappig hoe verschillend iedereen het vindt. Zelf heb ik ook de 8111 en ik vind juist die harde zool erg prettig lopen de moc toe’s lopen meer als (zware) sneakers, bij de iron rangers voelt de stugge zool alsof deze meer steun bied. M’n 8086 heeft een zool met iets meer profiel (weet niet hoe deze zool heet) en daar loop ik minder op dan de 8111..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja zo zie je maar we beleven het allemaal op onze eigen manier.
 
Banner image
Top