Baardreis van Max 65 jaar

tijn

Zware baard
Dit is nu precies de reden waarom ik niet op sociale media actief wil zijn :eek:.
Onze hele maatschappij zit vol met mensen die te pas en te onpas zonder enige terughoudendheid hun mening ventileren. En als je iedere keer die berichten leest kan je daar behoorlijk gestrest van worden.
Ik hou het voor mij zelf liever wat rustig.
En als iemand hier op het forum zo te keer gaat dan blokkeer ik deze persoon direct, wel zo lekker rustig :)>.
Ik snap het ook niet helemaal hoor. Waarom moet je alles maar delen en dan ook moeten anderen het met jou meni g eens zijn. Laat iedereen lekker in zn waarde. Vi d jij iets niet mooi of leuk, prima maar respecteer dat anderen er anders over denken. We kunnen nou eenmaal niet allemaal hetzelfde vinden en willen en mooi vinden. Zo dat wilde ik even kwijt hahahaa. En als anderen dat niet zo vinden???? Primaaaaaa hahahaa
 

Macx

Baardaap
Ik snap het ook niet helemaal hoor. Waarom moet je alles maar delen en dan ook moeten anderen het met jou meni g eens zijn. Laat iedereen lekker in zn waarde. Vi d jij iets niet mooi of leuk, prima maar respecteer dat anderen er anders over denken. We kunnen nou eenmaal niet allemaal hetzelfde vinden en willen en mooi vinden. Zo dat wilde ik even kwijt hahahaa. En als anderen dat niet zo vinden???? Primaaaaaa hahahaa
Helemaal mee eens
 

Giant

Zware baard
Ik snap het ook niet helemaal hoor. Waarom moet je alles maar delen en dan ook moeten anderen het met jou meni g eens zijn. Laat iedereen lekker in zn waarde. Vi d jij iets niet mooi of leuk, prima maar respecteer dat anderen er anders over denken. We kunnen nou eenmaal niet allemaal hetzelfde vinden en willen en mooi vinden. Zo dat wilde ik even kwijt hahahaa. En als anderen dat niet zo vinden???? Primaaaaaa hahahaa

Helemaal mee eens.
 

Macx

Baardaap
Hoi baardmannen, het is alweer een tijdje geleden dat ik een foto van de baard heb gepost, ik was toch bezig met het fotograferen van mijn horloge voor het horlogeforum.nl, dus ik dacht, laat ik ook gelijk even een foto van de baard maken voor het baardforum, ik had de laatste tijd wat minder tijd over voor het forum, ik ben ook met vintage horloges bezig geweest en ben daar ook wat uurtjes op bezoek geweest, veel lezen, ik wil namelijk ook vintage klokjes gaan opknappen en repareren, lijkt me een hele leuke hobby, en nu ik met pensioen ben kan ik daar ook aan beginnen heb nu wat tijd over om de uurtjes met nieuwe dingen te vullen.
Hier zijn twee foto's van de baard en een foto van mijn vintage klokkie
1.jpg2.jpg20231028_165849aaaaaa.jpg
 

Texman

Koning Baard
Hoi baardmannen, het is alweer een tijdje geleden dat ik een foto van de baard heb gepost, ik was toch bezig met het fotograferen van mijn horloge voor het horlogeforum.nl, dus ik dacht, laat ik ook gelijk even een foto van de baard maken voor het baardforum, ik had de laatste tijd wat minder tijd over voor het forum, ik ben ook met vintage horloges bezig geweest en ben daar ook wat uurtjes op bezoek geweest, veel lezen, ik wil namelijk ook vintage klokjes gaan opknappen en repareren, lijkt me een hele leuke hobby, en nu ik met pensioen ben kan ik daar ook aan beginnen heb nu wat tijd over om de uurtjes met nieuwe dingen te vullen.
Hier zijn twee foto's van de baard en een foto van mijn vintage klokkie
Bekijk bijlage 27280Bekijk bijlage 27281Bekijk bijlage 27282
Ha @Macx ,
Na de knipbeurt ziet je baard er erg mooi uit(Y):)> en het verzamelen van horloges is een erg leuke hobby.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Na de knipbeurt ziet je baard er erg mooi uit(Y):)> en het verzamelen van horloges is een erg leuke hobby.
Texman :)>
Dankjewel Texman, ik voel me er nu ook gelukkig mee, ik ga over een paar weken naar een grote vintage klokkenbeurs in Houten en dan is het toch fijn dat ik me er nu beter bij voel dan eerst met die super lange baard, ik ga daar eens rondneuzen en kennis maken met wat mensen die ook al op hert horlogeforum heb ontmoet. Het repareren en restaureren daar ga ik me in verdiepen, ik heb al wat zakhorloges gekocht om op te oefenen, nu nog goed gereedschap aankopen.
 
Banner image
Top