Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo jongens, eergisteren wat producten besteld en vandaag binnen gekomen, ik was toe aan een baardkam en heb deze nu dus ook en conditioner en shampoo en Balm en als cadeau van mijnbaard.nl een ronde borstel gekregen.
[DOUBLEPOST=1648750199][/DOUBLEPOST]Die baardkam is echt wel een aanwinst hoor als je baard al een paar cm is dan is het een goede aankoop.
baardkam1.jpg
baardkam2.jpg
[DOUBLEPOST=1648750377][/DOUBLEPOST]Hier lekker geborsteld en gekamd met m´n nieuwe borstel en baardkam van mijnbaard.nl
20220331_172058.jpg
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    705,7 KB · Weergaven: 38
  • snorkam.jpg
    snorkam.jpg
    489,9 KB · Weergaven: 37
  • 2.jpg
    2.jpg
    507,7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Zo jongens, eergisteren wat producten besteld en vandaag binnen gekomen, ik was toe aan een baardkam en heb deze nu dus ook en conditioner en shampoo en Balm en als cadeau van mijnbaard.nl een ronde borstel gekregen.
[DOUBLEPOST=1648750199][/DOUBLEPOST]Die baardkam is echt wel een aanwinst hoor als je baard al een paar cm is dan is het een goede aankoop.
Bekijk bijlage 21662
Bekijk bijlage 21663
[DOUBLEPOST=1648750377][/DOUBLEPOST]Hier lekker geborsteld en gekamd met m´n nieuwe borstel en baardkam van mijnbaard.nl
Bekijk bijlage 21664
Zo das een hele verzameling die je ondertussen hebt staan zeg. Maar ja met zo n mooie baard heb je ook goed gereedschap nodig.
 

Texman

Koning Baard
Mijn hemel, dat is een mooie verzameling baardverzorgingsproducten (Y)(Y)(Y).
Daarom ziet je baard er natuurlijk zo mooi uit ;).
Je weet wat genieten is, ga zo door:).
Texman:)>
 

Macx

Baardaap
Mijn hemel, dat is een mooie verzameling baardverzorgingsproducten (Y)(Y)(Y).
Daarom ziet je baard er natuurlijk zo mooi uit ;).
Je weet wat genieten is, ga zo door:).
Texman:)>
Ik vind het erg leuk om met de baard bezig te zijn en ook om nieuwe producten uit te proberen, ik heb al wel wat bij elkaar verzameld en er komt nog meer, ik was op zoek naar het merk Old Money, maar ik heb begrepen dat dat niet in Nederland te koop is, jammer want ik zie dat Beardbrand dit ook gebruikt op zijn YT filmpies
dus ik dacht, laat ik dit ook eens aanschaffen maar dat valt niet mee. Meeste producten bestel ik bij mijnbaard.nl.
De baard groeit lekker door en ik zie dat ie steeds groter wordt en na het gebruik van diverse oliën en kammen en borstelen wordt de baard lekker zacht en voelt het lekker aan.
Voor mijn klanten moet de baard er goed verzorgt uit zien en niet alleen voor mijn klanten, maar zeker ook voor mezelf, daarom was ik de baard wel elke dag hoewel dat wordt afgeraden, maar ik was elke dag mijn hoofdhaar en het voelt gewoon niet lekker als ik mijn baard niet zou wassen. Dus na de wasbeurt lekker verwennen met baardolie en met de haardroger, kam, borstel en vingers de baard en beetje in model brengen. Ik zie al wel dat er wat leuke slagen in komen en dat was ook mijn wens.
[DOUBLEPOST=1648824691][/DOUBLEPOST]
Ziet er keurig uit ,en een stel goede baard producten (Y)
Dank je wel Fox, ik doe mijn best.
 

Texman

Koning Baard
De producten van Beardbrand en ook van Honest Amish zijn niet meer in Europa te koop m.u.v. een enkel product van HA via amazon.com.
Ook bestellen in Amerika gaat niet meer omdat er niet wordt verscheept naar Europa :(.
 

Yainderidoo

Zware baard
Zij iemand Old money? Ik ben een GROOT liefhebber en heb nog een paar van hun produkten.
@Macx Mocht je belang hebben bij een stuk zeep in de geur Old Money van Beardbrand...stuur me een persoonlijk bericht. ;)
 

Macx

Baardaap
Zij iemand Old money? Ik ben een GROOT liefhebber en heb nog een paar van hun produkten.
@Macx Mocht je belang hebben bij een stuk zeep in de geur Old Money van Beardbrand...stuur me een persoonlijk bericht. ;)
Dat ga ik zeker doen. Ik ben nu nog bezig maar straks als ik thuis ben neem ik contact met je op. Alvast bedankt
 

Macx

Baardaap
Dat ga ik zeker doen. Ik ben nu nog bezig maar straks als ik thuis ben neem ik contact met je op. Alvast bedankt
Ik heb geprobeerd je een bericht te sturen, maar ik krijg telkens een fout melding, dus zet ik het bericht wel hier neer dat ik naar je toe wilde sturen.


Hoi Yainderidoo, als je de zeep van old money of misschien heb je ook nog andere producten van old money wilt verkopen dan
heb ik wel interesse om dat te kopen van je.
Als je het bedrag wilt vermelden met je bank rek. dan kan ik dat overmaken en zal dan ook mijn adres geven.
Groetjes,
Macx
[DOUBLEPOST=1648877296][/DOUBLEPOST]
Ziet er keurig uit ,en een stel goede baard producten (Y)
Dank je wel Fox
 

Macx

Baardaap
Mijn nieuwe avatar foto in origineel formaat.
2.jpg
2a.jpg
Ik upload de foto naar mijn YT-kanaal en dan heb je gelijk die ronding, dan maak ik een screenshot en daarna een crop cut out en upload de foto hier naar het forum. Ik gebruik al vanaf 1994 https://www.irfanview.com/ dat is een gratis te downloaden programma en volgens mij een heel goed en simpel programma.
Ik gebruik het dus al 28 jaar, waar blijft de tijd hé?
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Zo, ik heb net drie pakketjes binnen gekregen en natuurlijk al gebruikt ook.
Het betreft baardolie van Grave Before Shave Aphrodisiac en Rituals The Ritual of Samurai en een deodorant van Rituals Sport.
Het zijn volgens mij heerlijke producten, de oliën heb ik alle twee al gebruikt en daardoor door elkaar gebruikt want ik was weer te nieuwsgierig hoe het zou ruiken en hoe de olie verwerkt wordt in mijn baard en handen.
Het doseerdopje bij Ritual werk heel fijn, nu geen risico meer van uit je vingers springen van de pipet wat bij mij wel gebeurd is bij Proraso baardolie flesje.
Bij Grave Before Shave heb ik ook een leuke sticker ontvangen, die heb ik gelijk op m'n verzamel kast geplakt zoals je kunt zien op mijn avatar foto.
De deodorant van Rituals is ook heerlijk van geur, al bij al is het een geslaagde bestelling geweest en vind ik alle drie de producten lekker lekker lekker. Al ben ik een beginneling in baardolie producten ik durf beide merken aan te bevelen. Doe het maar.
Alles besteld via Bol.com, werkt fantastisch goed.
1.jpg
Die andere oliën die op de foto links staan afgebeeld die heb ik besteld bij Natural Heroes.nl. Heerlijke oliën man! Ik gebruik ze elke dag voor m'n baard, ik mix gewoon een beetje door elkaar, dat komt volgens mij helemaal niet nauw, en sommige olie stimuleert de groei van je baardharen, ook voor je wenkbrauwen en wimpers is het heel goed, en weer andere olie op mijn handen, je kunt er lekker alles mee insmeren.
Ik ga binnenkort weer andere soorten bestellen bij naturalheroes.nl
6.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx,
De jojoba olie is een heerlijk product en help bij allerlei huidproblemen (Y).
Ik gebruik het inmiddels iedere dag voor mijn baard en het maakt echt verschil.
De baardolie van Ritual ga ik zeker een keer proberen, ik weet dat hun geuren heel bijzonder zijn.
Wat https://www.irfanview.com/ betreft dat ga ik ook eens proberen.
Zelf gebruik ik Corel PaintShop Pro 2021 is ook een heel fijn programma maar is niet gratis.
Bedankt weer voor al je tips:)(Y)
Groet Texman:)>
 
Banner image
Top