Baardreis van Janick!

Baard22

Baard
Mannen!

Hier weer een post van mij, tijdje druk geweest. Maar zeker nog het forum gelezen, laatst heb ik zelf er een stuk afgehaald en echt totaal geen spijt van gehad. Sindsdien een zelfde lengte gelaten, maar ik kan er niet aanwennen. Dus ga er afblijven en weer lekker laten groeien!

Beard up!
 

Bijlagen

  • 16E074E8-B25F-4AF9-873A-F8D162DB13C8.jpeg
    16E074E8-B25F-4AF9-873A-F8D162DB13C8.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 127
  • 016CF233-45ED-4B3D-94F5-41B706D5DE6A.jpeg
    016CF233-45ED-4B3D-94F5-41B706D5DE6A.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 128
  • 7408B355-A99C-4B09-8DCB-1E152108EB46.jpeg
    7408B355-A99C-4B09-8DCB-1E152108EB46.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 121

Texman

Koning Baard
Mannen!

Hier weer een post van mij, tijdje druk geweest. Maar zeker nog het forum gelezen, laatst heb ik zelf er een stuk afgehaald en echt totaal geen spijt van gehad. Sindsdien een zelfde lengte gelaten, maar ik kan er niet aanwennen. Dus ga er afblijven en weer lekker laten groeien!

Beard up!
Ja, je moet hem zeker door laten groeien. De korte baard staat je prima maar als je eenmaal een langere baard hebt ervaren wil je nooit meer iets anders.
En jij hebt er de baard voor dus groeien maar.
Succes Texman :)>
 

Peter1971

Baard
Dag baardmannen!

Heb mezelf al kort voorgesteld op het forum!
Ik ben Janick een 22 jarige jongen uit Putten!

Bij deze lijkt het me leuk om mijn eigen “progressie” bij te gaan houden en af en toe iets te plaatsen! Tips zijn altijd welkom natuurlijk!

Groet,
Janick
Welkom Janick wil niet te persoonlijk overkomen :D ..maar je hebt een beetje erg.. mijn baardgroei en kleur...ook wat de snor betreft..suc6
[DOUBLEPOST=1553732670][/DOUBLEPOST]
'k Zou 't maar doen, Janick! Daarom is zo'n forum zo leuk; we houden elkaar scherp! :)
dus uitkijken dat je er niet dicht met je baard in de buurt komt. :)
 

Baard22

Baard
Goedenavond mannen!

Na een tijdje afwezig te zijn heb ik het de laatste dagen weer goed in de gaten gehouden! Zelf heb ik na mijn laatste update mijn baard ingekort en sinds die tijd eigenlijk ook weer goed laten groeien!
Nu heb ik eind Juli weer een afspraak staan bij de barbier. Hierbij de foto’s, graag reacties wat jullie ervan vinden, zelf ben ik erg tevreden!
 

Bijlagen

  • CF7D7903-E360-48F7-AC6A-0BEA49493AAD.jpeg
    CF7D7903-E360-48F7-AC6A-0BEA49493AAD.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 70
  • DB0A3DC7-1B4A-4358-9DC5-B621400C2FDE.jpeg
    DB0A3DC7-1B4A-4358-9DC5-B621400C2FDE.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 71

Texman

Koning Baard
Ha Janick,
Ik vind dat je baard er prima uitziet en het staat je goed.
De lengte is ook goed maar ik vind dat het niet veel korter moet.
Wees dus voorzichtig bij de barbier want zoals Hartenheer zegt ze halen er al gauw te veel af.
Zeker gezien het feit dat je nu erg tevreden bent met je baard.
Groet Texman:)>
 

Baard22

Baard
Ziet er netjes uit, weet je het zeker dat je naar de barbier wil?

Vaak halen ze meer weg dan je lief is.

Bedankt voor de reacties! Maar het gaat mij meer om het opfrissen van de zijkanten en alles net iets netter maken voordat ik 3/4 weken weg ga!

groet,
janick
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Groeit al prima zo (Y)

Bij bezoek aan de barbier goed duidelijk maken wat je wensen zijn en duidelijk melden dat je het iets wil laten opfrissen zonder al te veel verlies van lengte ;)
 

Baard22

Baard
Dag mannen,
Weer een bericht van mij, laatste tijd heb ik het forum helaas minder in de gaten gehouden ivm vakanties! Maar kan ik nu met een beetje WiFi wat van me laten horen. 2 weken geleden naar een barbier geweest die geweldig werk heeft verricht. Voor mn gevoel heb ik nu een basis gezet waar ik echt mee vooruit kan. Ik wil ook echt meegeven dat dit een geweldig forum is voor jong en oud en ik het enorm naar mn zin heb.

Groet Janick
 

Bijlagen

  • A2CDC00E-1BAA-4820-B470-ED2A2CB4D8A3.jpeg
    A2CDC00E-1BAA-4820-B470-ED2A2CB4D8A3.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 64
  • 4CBDDFBB-3008-4982-8855-037F56839A70.jpeg
    4CBDDFBB-3008-4982-8855-037F56839A70.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 62
  • A567BF8B-3518-4130-9667-B6C9FF1D2FF2.jpeg
    A567BF8B-3518-4130-9667-B6C9FF1D2FF2.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 60

Texman

Koning Baard
Ha Janick,
De barbier heeft je baard netjes bijgewerkt (Y) gelukkig is het niet te kort geworden want eerlijk gezegd kan je een wat langere baard heel goed hebben en het staat je ook goed :). Prima dat dit voor jou de basis is want korter moet je niet doen.
Probeer je baard eens 5 cm langer te laten worden waarbij je hem wel wat mag bijwerken anders is het niet leuk meer.
Je zal versteld staan van wat het met je uiterlijk doet en het positieve gevoel dat je ervan krijgt is heel bijzonder:cool:.
Het is natuurlijk zomaar een idee van mij want niets moet, het is aan jou.
Succes Texman :)>
 

Dee4WR

Baard
@Baard22

Je hebt voor jou leeftijd een mooie volle baard. Die sprietjes, oftewel uitstekende haartjes, verdwijnen vanzelf. Ik heb er ruim een halfjaar last van gehad en wilde iedere week wel naar de barbier. Blij dat ik niet ben gegaan want nu heb ik een baard waar ik trots op ben. Gewoon je verstand op nul en laten groeien. Mocht een lange baard je tegenstaan kun je altijd nog naar de barbier....

Greetz
 

Baard22

Baard
Ha Janick,
De barbier heeft je baard netjes bijgewerkt (Y) gelukkig is het niet te kort geworden want eerlijk gezegd kan je een wat langere baard heel goed hebben en het staat je ook goed :). Prima dat dit voor jou de basis is want korter moet je niet doen.
Probeer je baard eens 5 cm langer te laten worden waarbij je hem wel wat mag bijwerken anders is het niet leuk meer.
Je zal versteld staan van wat het met je uiterlijk doet en het positieve gevoel dat je ervan krijgt is heel bijzonder:cool:.
Het is natuurlijk zomaar een idee van mij want niets moet, het is aan jou.
Succes Texman :)>


Dankjewel voor de reactie, zeker ga ik ermee aan de gang en mn baard een stukje langer nog laten groeien. Gewoon om te kijken hoe het staat! Gelukkig vind mn vriendin het goed en zo niet is het jammer voor haar. Maar gewoon lekker doorgaan
 

Ardjan

Baardaap
laatste tijd heb ik het forum helaas minder in de gaten gehouden ivm vakanties! k wil ook echt meegeven dat dit een geweldig forum is voor jong en oud en ik het enorm naar mn zin heb.
Goed baardje hoor, Janick! (Y)

En voortaan maar niet zo lang meer wegblijven op het forum dan! Wat minder op vakantie enzo! :D
 

Baard22

Baard
Ga proberen mn best te doen! Maar komend jaar ga ik proberen extra veel te reizen ivm een tussenjaar! Dus zal het een paar keer voorkomen, zal jullie wel proberen op de hoogte te houden vanuit de plekken waar ik hopelijk naartoe ga
 
Banner image
Top