Baardreis van Janick!

Baard22

Baard
'k Zou 't maar doen, Janick! Daarom is zo'n forum zo leuk; we houden elkaar scherp! :)
Daarom vind ik het ook zo leuk! Lees ook veel anderen verhalen van mensen, maar het is echt een geweldig forum waar iedereen zijn eerlijke mening geeft en elkaar steunt
[DOUBLEPOST=1545081887][/DOUBLEPOST]
Eenmaal op lengte gaan de haren aan de zijkanten naar beneden en mocht het echt te ruig worden dan pak je gewoon een schaar en knipt de zgn. Zwervers af.
Beste baard trouwens. :)>(Y)
Heb er zelf al 1,5/2 maanden helemaal niks aan gedaan en het bevalt me wel zo! 1 keer naar de barbier geweest om de zijkanten iets op te frissen, maar was van plan om het soms lichtjes bij te werken met een schaar en dan komende maanden niet aan te zitten!
 

Texman

Koning Baard
Dag mannen!
Zelf een aantal weken alweer verder en heb ik een vraag, waar ik zelf niet echt uit kom. De zijkanten vind ik heel erg “springerig” worden en pluizen een beetje uit, erg benieuwd naar jullie meningen!

Mvg,
Janick
Ha Janick,
Die springerige haren mag je wel een beetje inkorten als je maar niet je hele baard gaat inkorten want dan ben je weer terug bij af.
Zelf doe ik het ook wel eens.;)
Succes Texman:)>
 

Baard22

Baard
Ha Janick,
Die springerige haren mag je wel een beetje inkorten als je maar niet je hele baard gaat inkorten want dan ben je weer terug bij af.
Zelf doe ik het ook wel eens.;)
Succes Texman:)>
De springerige haren proberen te temmen! Maar eraf gaat die er zeker niet, het begint net leuk te worden juist! :)>
 

Texman

Koning Baard
De springerige haren proberen te temmen! Maar eraf gaat die er zeker niet, het begint net leuk te worden juist! :)>
Ha Janick,
Ik loop al zo lang met een baard rond en ik heb ook van die springerige haren. Sommige baarden doet dat nu eenmaal (krullen en slagen e.d.)
Maar het heeft ook wel z'n charme het maakt jouw baard eigen.
Ik laat het altijd een maand z'n gang gaan en dan werk ik het minimaal bij en voor de rest maak ik mij er verder geen zorgen over.
Onderhouden (wassen, baardbalsem enz.) doe ik wel dagelijks anders voelt het niet fijn.
Als je er ook zo mee om kan gaan dan is dat prima.
Texman:)>
 

Baard22

Baard
Dag mannen!
We zijn ondertussen al weer 2,5 week verder en ben erg blij met de vooruitgang laatste tijd! Hopelijk wordt 2019 een prachtig jaar!

:)>
 

Bijlagen

  • FBC42DA6-D674-40F8-BCE2-E0DAF457EDB5.jpeg
    FBC42DA6-D674-40F8-BCE2-E0DAF457EDB5.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 127
  • 139F71AF-22AA-4768-8B11-4D96A57F445C.jpeg
    139F71AF-22AA-4768-8B11-4D96A57F445C.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 131

Baard22

Baard
Vandaag Reuzel Grooming Tonic binnengekregen, wat een geweldig spul vind ik dat! Het werkt voor mij echt goed en mn baard zit vrijwel direct goed in model!
 

Bijlagen

  • 6740689B-CD3B-47DA-8153-43565D7814F2.jpeg
    6740689B-CD3B-47DA-8153-43565D7814F2.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 132
  • 0511853D-AFE8-4A2A-A5A9-2D5C84AEBB3A.jpeg
    0511853D-AFE8-4A2A-A5A9-2D5C84AEBB3A.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 121

Ardjan

Baardaap
Die tonic ga ik ook eens bestellen; al veel goeie verhalen over gehoord; je maakt me nieuwsgierig! :rolleyes:
En die baard gaat goed bij jou! Staat je goed; volhouden! :)>(Y)
 

Baard22

Baard
Die tonic ga ik ook eens bestellen; al veel goeie verhalen over gehoord; je maakt me nieuwsgierig! :rolleyes:
En die baard gaat goed bij jou! Staat je goed; volhouden! :)>(Y)
Thanks! Heb er al bijna 3 maanden bijna niks aan gedaan, enkel een keer mn snor iets laten bijwerken. Voor de rest lekker zijn gang laten gaan!
Die tonic is een aanrader!
 
Banner image
Top