Bossman

Baardreis van Janick!

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Baard22, 25 nov 2018.

1. Knulletje

Knulletje Zware baard

Check YouTube anders ook even. Diverse reviews over deze tonic. Ik zal het morgen ervaren. Zojuist besteld ;):D

Texman, Ardjan en Baard22 vinden dit leuk.
  2. Brumratt

Brumratt Baard

Jazeker. Een frisse geur heeft het een kapperszaak geur verder kom ik niet. Misschien dat iemand meer fantasie heeft over de geur beleving.

Texman en Baard22 vinden dit leuk.
  3. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Je weet ik ben zeer kritisch wat betreft geuren. Stel je voor je gebruikt een lekkere olie....dat moet niet vloeken met zoiets als Reuzel Grooming Tonic. :eek::confused:

Brumratt, Texman en Baard22 vinden dit leuk.
  4. Baard22

Baard22 Baard

Het heeft zeker een bepaalde geur, maar vind het lastig te omschrijven misschien kan @Texman hier iets over vertellen?

Texman vindt dit leuk.
  5. Texman

Texman Baardaap

Ik gebruik het al tijdje. Op mij komt de geur over als een lichte geur van abrikozen en perziken.
    De geur is niet scherp of opdringerig en blijft ook niet erg lang hangen.
    Ik gebruik de tonic i.c.m. een baardbalsem(Honest Amisch) de geur hiervan gaat goed samen met de de geur van de tonic.
    De baardbalsem gebruik ik om mijn baardhaar wat zachter te maken en mijn huid onder mijn baard te hydrateren. De balsem masseer ik dus diep in de huid.
    Bij de tonic moet je dat niet doen( het product is een soort haarversteviger). Die masseer je alleen aan de buitenkant van je baard en kam je er vervolgens goed doorheen. Ik föhn mijn baard vervolgens in model. Het resultaat is erg mooi. Zacht en stevig tegelijkertijd tijd.
    Ik weet niet hoe het voelt als je geen föhn gebruikt. Daarom adviseer ik voor de eerste keer een kleine flacon aan te schaffen.
    Wil je het voor je haar gebruiken dan is het een prima product omdat het hier ook eigenlijk voor bedoelt is.

Yainderidoo, Ardjan, Knulletje en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Ardjan

Ardjan Zware baard

@Texman Doe je dan eerst de balsem en daarna de tonic, of andersom?
    En doe je dit direct achter elkaar; of laat je het ene eerst intrekken en dan wat later het andere?
    Goeie tips zijn altijd welkom! :D

Yainderidoo en Baard22 vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Knulletje

Knulletje Zware baard

Zojuist de Reuzel groom tonic binnen gekregen. Ik kan mij vinden in de geur omschrijving van @Texman. Verder vind ik het gewoon een frisse geur. Wat gebruik betreft, ik zal het de komende tijd gaan ervaren!

Yainderidoo, Baard22 en Ardjan vinden dit leuk.
  8. Ardjan

Ardjan Zware baard

Ben benieuwd; kan niet wachten! :D

Baard22 vindt dit leuk.
  9. Texman

Texman Baardaap

Ha @Ardjan ,
    Na het wassen of spoelen dep ik mijn baard droog (handdoek droog dus)
    Het eerste gebruik ik de baardbalsem die ik goed in mijn baard en huid masseer.
    Direct daarna breng ik de tonic aan op de buitenkant van mijn baard .
    Gewoon een beetje van de tonic in de palm van je hand en daarna verdelen op je andere hand.
    Nu kan je met beide handen de tonic op je baard aanbrengen.
    Met een grove kam, werk je het geheel grondig door je baard zodat het goed verdeelt is.
    Hierna kan met een föhn +rolborstel aan de slag om je baard in model te brengen.
    Succes Texman :)>

Nib85, Yainderidoo en Baard22 vinden dit leuk.
  10. Ardjan

Ardjan Zware baard

Dank voor je uitleg Willem! (Y)
    We gaan het ervaren! :)

Baard22 en Texman vinden dit leuk.
  11. Baard22

Baard22 Baard

Dankjewel @Texman! Ik ga het morgen ook direct proberen! Eerst goed de balsem erin en daarna met de tonic aan de slag :)>

Texman vindt dit leuk.
  12. Flip

Flip Stoppelbaard

Mooie baard. Is ongeveer ook waar ik naartoe wil met de mijne :)
    Veel goeie en nuttige tips hier ook. Bedankt om te delen!

Baard22 en Texman vinden dit leuk.
  13. Ro3l

Ro3l Baard

Baard ziet er al top uit! Ik hoop ook zoiets te bereiken, maar dan meer in puntmodel :p

Brumratt, Texman en Baard22 vinden dit leuk.
  14. Baard22

Baard22 Baard

Gewoon tijd geven! Dan komt het echt wel goed, heb je hele reis ook gelezen en je hebt een goede baard man!

Texman en Ro3l vinden dit leuk.
  15. Baard22

Baard22 Baard

Ondertussen weer een aantal weken verder en nog steeds geen barbier gezien! Wat zeggen jullie, nog even afblijven of gaan?

Bijgevoegde bestanden:

SDekker, Ardjan, Yainderidoo en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Knulletje

Knulletje Zware baard

Waarom zou je gaan? Ziet er strak en verzorgd uit. (Y)

Yainderidoo, Brumratt en Baard22 vinden dit leuk.
  17. Ardjan

Ardjan Zware baard

Ik zeg: Gaan! Maar niet naar de barbier! :D Gewoon doorGAAN! :)>(Y)

Marc92, Texman, Ro3l en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Baard22

Baard22 Baard

Thanks mannen! Doet me goed, af en toe heb je zo’n dip. Maar iedereen hier sleurt je erdoor

Texman, Brumratt, Yainderidoo en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Ro3l

Ro3l Baard

whow!! Nice!

Texman, Brumratt en Baard22 vinden dit leuk.
  20. Texman

Texman Baardaap

Ha @Baard22 ,
    Nee, je moet er echt nog een tijdje afblijven. Als je met deze lengte naar de barbier gaat dan denken ze al heel gauw dat je een korte baard wil en halen ze er te veel af.
    Je baard ziet er gewoon goed uit en een beetje woest heeft ook zijn charme.(Y)(Y)(Y)
    Dus maak je geen zorgen en ga lekker door.
    Texman:)>

Baard22 en Yainderidoo vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina