Baardgroei Proces Topic

dijkie

Zware baard
Geweldig Roy om weer wat van je te horen !
Ik wist wel dat je ons niet vergeet , daar ben je een te sympathieke kerel voor.

We hebben samen al een paar PB 'tjes gewisseld en fijn dat het goed gaat.
We gaan van je horen op ons geweldige forum !

Gerard
 

RCM

Baardaap
PicsArt_11-18-05.54.13.jpg IMG-20211013-WA0008.jpg Hello Baardmannen. Hoe is het hier nog? Zo te lezen best gezellig! Na bijna 3 jaar volledige groei, heb ik dit najaar mijn baard eens gekort. Dat was wel even wennen hoor, haha! Toch ben ik erg tevreden. Geen staart meer op de fiets, minder olie of balsem, en iets minder lang föhnen!

Ps: ondertussen toch weer een beetje aan het laten groeien, foto 2 is van ca. 3 maanden geleden..
 
Laatst bewerkt:

dijkie

Zware baard
He hallo Roy.

Wat een geweldige baard zeg op de eerste foto , en wat een lengte.
De kortere baard staat je ook super hoor.

Leuk weer eens wat te horen en te zien van je op het forum .

Groetjes Gerard
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
@dijkie Hey Gerard, ja dat was zeker een geweldige baard, en ik weet nu precies wat het kan worden als ik dit ooit weer wil. Voor nu vind ik een kort model heerlijk, was even vergeten hoe dat was, haha! Ondertussen is die weer een stukje voller, maar houd ik wel nog goed 'kort'. :)>:)
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Leuk om weer eens wat van je te horen :).
De lange baard die je had was heel mooi maar het is inderdaad veel onderhoud.
De korte baard die je nu hebt is ook prachtig.
Het is trouwens niet verkeerd om af en toe is wat anders te proberen dat houd het leuk(Y)
Groet Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Bedankt voor de complimenten mannen! :)>(Y)

@Texman dank Willem! Beetje variatie kan indd geen kwaad, en het groeit toch wel weer, voor nu vind ik het heerlijk zo :)>

@ProfessorMelchior dank je Prof! Met minder zorgen en drukte, lijken we al snel iets jonger, haha! Niet slecht voor iemand die langzaam richting de 50 gaat toch :):D(Y)
[DOUBLEPOST=1637853593][/DOUBLEPOST]Kijk hier dan, vroeger zag ik er een stuk ouder uit @ProfessorMelchior ;):p ( ca. 2 en 3 geleden ongeveer)

Screenshot_20211125-161503_Instagram.jpg Screenshot_20211125-162254_Instagram.jpg
 
Laatst bewerkt:

VinK

Baard
Hey Roy, ik ben nieuw op dit forum en ben pas zelf aan mijn baardreis begonnen maar ik heb met heel veel plezier jouw baardreis en baardreis 2.0 in een keer uitgelezen.

Nu begrijp ik wat voor een emoties er bij komen kijken zelfs. Ik heb veel geleerd van jou en bedankt om je ervaringen met iedereen te delen! :)>
 
Banner image
Top