Baardgroei Proces Topic

RCM

Baardaap
RtfmKyL.jpg

Beste mannen. Bij deze na hele lange tijd weer eens een update. Voor iedereen die mij niet kent, ik ben Roy, 42 jaar en al een redelijke tijd hier aanwezig op het forum ;), van zowel actieve periodes tot rustige periodes. Voor de mensen die mij al enige tijd kennen, gelukkig schrikken jullie niet, mijn baardje zit er nog steeds en gaan nog steed vrolijk door. Fijne dag allemaal!! :)>:)>:)>:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Leuk dat je weer wat van je laat horen, jouw inbreng op het forum vond ik altijd heel leuk.;););)
En je baard is ondertussen uitgegroeid tot een enorm mooie grote baard een echte topper en voorbeeld voor anderen.(Y)(Y)(Y)(Y)
Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten.
Groeten Texman:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Whoa, doe normaal, man!:confused:
Toen ik je op 3 maart j.l. zag had je nog een baard en nu heb je ineens een meester-baard.:eek:
Wat heb je gedaan deze zomer?o_O
Ik ga je volgende week in Breda weer zien en dan ga ik eens even onderzoeken of het wel echt is.:D

Fantastische baard! :)>(Y)
 

Joep

Zware baard
Hoi Roy,

Ik ken jouw wel hoor, ook al ben ik nieuw hier. Ik ben allerlei oude topics aan het doorspitten en daar zit veel leuk leesvoer tussen, daar ken ik jou dan ook van, je komt er veel in voor.
Ik ken je eigenlijk alleen van jouw avatar en dat vond ik al een mooie baard, maar nu laat je dit zien. Prachtige baard man! :)> Ik vind hem heel mooi. (Y)
Ik ga vandaag of morgen jouw topic eens helemaal lezen, heb ik weer wat te doen.
Succes met je verdere baardreis. :)>
 

Joep

Zware baard
Beste Roy,

Ik heb net je hele baardreis (tot op heden) uitgelezen. Had je me niet even kunnen waarschuwen? :(
Ik viel bijna van mijn stoel van de schrik. :eek: Ik was er niet op voorbereid. Jouw baardreis sloeg begin 2018 opeens om in een horror verhaal en ik houd niet van horror. :confused:Sprookjes vind ik leuk, het liefst met "En ze leefde nog lang en gelukkig". Gelukkig voor mij (en voor jou en alle andere beardbrothers) liep het toch nog af als en echt sprookje, met een echte sprookjes baard. Uhhhm, dat klinkt niet echt stoer, een sprookjes baard, laten we het houden op een echte Meester Baard met hoofdletters M. B.
Zoals ik al eerder zei vandaag, wat een prachtige baard heb je! :)> Het is ongelooflijk dat dit baard 2.0 is, dat zag ik niet aankomen. Misschien gebeurd het mij ook, dat kan niemand van te voren weten natuurlijk. Ik ben blij te lezen dat baard 2.0 de betere reis is. (Y) En ik heb wel genoten van je hele verhaal. :)

Heel veel succes met de baardreis verder, bear on (Y) :)>:)>:)>
 

RCM

Baardaap
Dank u wel heren, voor deze geweldige woorden, dat waardeer ik enorm. @Texman, ja Willem, het is en blijft een mooi forum, en kan er ook geen afscheid van nemen. @ProfessorMelchior, 3 maart is indd weer even geleden, ben daarna ook niet meer naar de barbier geweest, mijn lijnen, snor en bakkebaarden onderhoud ikzelf, verder niks geks uitgespookt, het blijft maar groeien. Ik zie je de 28ste weer, gaat enorm gezellig worden. @Joep, ondanks dat ik jou nog niet ken, vind ik het fantastisch wat je hebt geschreven, mooi om te lezen dat je de tijd neemt om de vele mooie topics hier te lezen. @Ardjan, @Carlstein11 , @istawa , dank voor jullie mooie woorden, en @Yainderidoo, tja dat schilderij, die staat nu nog op de grond, maar krijgt na onze verbouwing weer een heel mooi plekje aan de muur. De kunstenaar is Har Sanders (1929-2010), waar ik nog een heel mooi werk van heb.. en enorm van kan genieten.. Tot een volgende x weer mannen. :)>(Y):)
 
RtfmKyL.jpg

Beste mannen. Bij deze na hele lange tijd weer eens een update. Voor iedereen die mij niet kent, ik ben Roy, 42 jaar en al een redelijke tijd hier aanwezig op het forum ;), van zowel actieve periodes tot rustige periodes. Voor de mensen die mij al enige tijd kennen, gelukkig schrikken jullie niet, mijn baardje zit er nog steeds en gaan nog steed vrolijk door. Fijne dag allemaal!! :)>:)>:)>:)>
Hoelang ben je al bezig voor dit resultaat te hebben? ! Prachtige baard :)
 
Banner image
Top