Baardgroei Proces Topic

@RedFlamingo9 Ik ben 18 februari 2018 begonnen aan mijn 2.0 baardreis. Tussentijds 1x naar de barbier geweest in december 2018, waarbij er zeker een centimeter of 5 gekort is, laat dat is nu in lengte te verwaarlozen zijn ;). We tellen dus gewoon vanaf 18 februari 2018 tot en nu is 19 maanden. :)>:)>:)>
Fantastisch dat bevestigd nog eens dat ik gewoon nog even moet afwachten vooraleer ik grote beslissingen neem rond mijn baard ! Echt prachtig exemplaar heb je dergelijke baarden zijn echt een gouden juweeltje waard of zelf meer :):)>
 

RCM

Baardaap
Ik moest vandaag ineens denken aan het baardforum. Gelukkig spreek of zie ik onze @ProfessorMelchior wel nog eens, toch kwam dit forum even voorbij in mijn gedachten. Gelukkig had ik mijn wachtwoord nog, en kon in binnen enkel stappen mijn account weer activeren. Leuk om te zien dat er nog leden zijn die ook toen (2017) actief zijn, waaronder @Texman , @TMG1961 en @dijkie . Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik ben nog steeds een trotse baarddrager, en de eigenaar van een behoorlijk exemplaar. Ik zal eens moeten zien als ik weer wat tijd kan doorbrengen hier, ben nogal druk de laatste jaren. Maar ondanks dat, zo zie je maar, uit het oog maar niet uit het hart. Fijn weekend allemaal! Groet Roy :)>(Y)
 

stefke

Baard
Ik ben hier nog redelijk nieuw. Heb met plezier uw baardreis gelezen doorheen de jaren.
En als jij dit behoorlijk vindt dan zeg ik : gewoon een pracht exemplaar , om jaloers op te worden.(Y)
Zou ik zelf ook wel willen , maar het zal bij dromen blijven.
Geniet er lekker van en ook prettig week-end
 

Texman

Koning Baard
Ik moest vandaag ineens denken aan het baardforum. Gelukkig spreek of zie ik onze @ProfessorMelchior wel nog eens, toch kwam dit forum even voorbij in mijn gedachten. Gelukkig had ik mijn wachtwoord nog, en kon in binnen enkel stappen mijn account weer activeren. Leuk om te zien dat er nog leden zijn die ook toen (2017) actief zijn, waaronder @Texman , @TMG1961 en @dijkie . Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik ben nog steeds een trotse baarddrager, en de eigenaar van een behoorlijk exemplaar. Ik zal eens moeten zien als ik weer wat tijd kan doorbrengen hier, ben nogal druk de laatste jaren. Maar ondanks dat, zo zie je maar, uit het oog maar niet uit het hart. Fijn weekend allemaal! Groet Roy :)>(Y)
Ha Roy,
Wat leuk om iets van je te horen, blij dat het goed met je gaat en dat je nog steeds een mooie lange baard hebt (Y)(Y)(Y).
Met mij gaat het gelukkig ook goed en mijn baard heb ik ook nog steeds maar dat zal je niet verbazen omdat ik een echte baardveteraan ben en eraf bij mij dus geen optie is. Ik zou het leuk vinden als je weer tijd kan vrijmaken voor ons forum omdat ik jouw inbreng altijd altijd heel positief vond (Y)(Y)(Y).
Jij ook een fijn weekend en tot ziens op ons forum.
Willem :)>
 

RCM

Baardaap
Ik ben hier nog redelijk nieuw. Heb met plezier uw baardreis gelezen doorheen de jaren.
En als jij dit behoorlijk vindt dan zeg ik : gewoon een pracht exemplaar , om jaloers op te worden.(Y)
Zou ik zelf ook wel willen , maar het zal bij dromen blijven.
Geniet er lekker van en ook prettig week-end
Dag Stefke, aan jou profielfoto te zien, kan jij best een lange baard laten groeien, schat ik zo in, tenzij het door omstandigheden niet mag, door werk bijvoorbeeld. Als niks jou in de weg staat zou ik het zeker gaan proberen, je zal je eigen verbazen! Fijne weekend!
[DOUBLEPOST=1621759107][/DOUBLEPOST]
Ha Roy,
Wat leuk om iets van je te horen, blij dat het goed met je gaat en dat je nog steeds een mooie lange baard hebt (Y)(Y)(Y).
Met mij gaat het gelukkig ook goed en mijn baard heb ik ook nog steeds maar dat zal je niet verbazen omdat ik een echte baardveteraan ben en eraf bij mij dus geen optie is. Ik zou het leuk vinden als je weer tijd kan vrijmaken voor ons forum omdat ik jouw inbreng altijd altijd heel positief vond (Y)(Y)(Y).
Jij ook een fijn weekend en tot ziens op ons forum.
Willem :)>
Ha Willem, het is inderdaad een hele tijd geleden, maar ben dit forum niet vergeten hoor, is vrijwel onmogelijk! Wat fijn dat het met jou goed gaat, en tja, die baard van jou is uiteraard een blijvertje, eens een man met baard, voor altijd een man met baard. Vind het enorm indrukwekkend hoe jij je al die jaren hier actief deelneemt en de mannen voorziet van je kennis en adviezen, respect hoor! Ik ben een aantal jaar geleden terecht gekomen bij een baardenclub, waarvan ik al bijna 3 jaar in het bestuur zit. Een club met ruim 250 mannen, die elkaar treffen op meetings en lief en leed delen met hun gezinnen. Ik heb er een vrijwillige full-time job aan overgehouden en vond nauwelijks tijd om hier nog iets te kunnen betekenen, maar uit het oog is niet uit het hart. Fijn weekend Willem :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Wat gaaf dat je zo actief ben geworden in die baardenclub dat is echt heel positief (Y)(Y)(Y).
Ik begrijp dan ook wel dat je niet veel tijd meer over hebt om hier op het forum actief te blijven.
Mensen onderschatten vaak hoeveel werk er in zo'n vrijwilligers baan gaat zitten, maar uit ervaring weet ik ook dat je er weer heel veel voor terug krijgt.
Blijf het dus vooral doen :):):).
Dat ik al zolang actief ben op het forum komt ten eerste omdat ik het gewoon heel erg leuk vind.
Ten tweede heb ik tijdens mijn werkzame leven ook heel veel mensen mogen helpen die kleine verkeersproblemen ondervonden in hun dagelijkse leven.
Hierdoor was ik altijd met mensen bezig was. Ik heb dit werk 10 jaar mogen doen en heb er hele leuke herinneringen aan over gehouden.
Ook werd er heel vaak aan mij gevraagd of ik nieuwe collega's wilde gaan begeleiden en inwerken. Op mijn vakgebied (verkeer en projectleider) is dat geen eenvoudige taak want mensen moeten heel veel leren en toch al gauw een jaar meedraaien om alle facetten van het vak onder de knie te krijgen. Maar ook dit vond ik erg leuk om te doen omdat ik zag dat collega's door mijn inspanning een goede start konden maken en bleven. En in vele gevallen heeft dit ook tot een mooie loopbaan geleid. Ik kreeg er veel voor terug want vooral de jonge mensen brachten ook weer nieuwe inzichten en kennis mee die ze dan weer met mij deelden.
Bij wat ik hier doe op het baardforum past wat dat aangaat heel erg met wat ik in het verleden gedaan heb.
Dus ik zal ook niet zo gauw afhaken.

Groeten Willem :)>
 
P

Pellie

Guest
Dag Stefke, aan jou profielfoto te zien, kan jij best een lange baard laten groeien, schat ik zo in, tenzij het door omstandigheden niet mag, door werk bijvoorbeeld. Als niks jou in de weg staat zou ik het zeker gaan proberen, je zal je eigen verbazen! Fijne weekend!
[DOUBLEPOST=1621759107][/DOUBLEPOST]
Ha Willem, het is inderdaad een hele tijd geleden, maar ben dit forum niet vergeten hoor, is vrijwel onmogelijk! Wat fijn dat het met jou goed gaat, en tja, die baard van jou is uiteraard een blijvertje, eens een man met baard, voor altijd een man met baard. Vind het enorm indrukwekkend hoe jij je al die jaren hier actief deelneemt en de mannen voorziet van je kennis en adviezen, respect hoor! Ik ben een aantal jaar geleden terecht gekomen bij een baardenclub, waarvan ik al bijna 3 jaar in het bestuur zit. Een club met ruim 250 mannen, die elkaar treffen op meetings en lief en leed delen met hun gezinnen. Ik heb er een vrijwillige full-time job aan overgehouden en vond nauwelijks tijd om hier nog iets te kunnen betekenen, maar uit het oog is niet uit het hart. Fijn weekend Willem :)>

De Bearded Bad Boy's?
 
Banner image
Top