Baardgroei Proces Topic

Texman

Koning Baard
Zo dan, vandaag op de kop af 6 maanden onderweg!
Ha Roy,
Het resultaat van 6 maanden groeien vind ik in een woord geweldig.(Y):)(Y):)(Y)
Het staat je ook heel goed en je kan het ook hebben.;)
En nu extra gemotiveerd door naar de volgende ronde welke je moeiteloos gaat winnen.
Alvast veel succes en plezier met deel 2 van je baardreis.
Texman:)>
 

Texman

Koning Baard
@Texman , Dank je Willem. Vanaf vandaag noem ik mij (zoals jij dat zo mooi omschrijft) 'een man met een baard' ;)
(Y)[/QUOTE]
Ha Roy,
Een baardman mag je je, wat mij betreft, jezelf nu ook al noemen. Gezien je motivatie en inzet zal bij jou de baard een blijvertje zijn. ;)
Wat zijn we lekker bezig met die gouwe ouwe hits van vroeger of zoals wij hier zeggen van "vroegah":D
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
@Texman , Dank je Willem. Vanaf vandaag noem ik mij (zoals jij dat zo mooi omschrijft) 'een man met een baard' ;)
(Y)
Ha Roy,
Een baardman mag je je, wat mij betreft, jezelf nu ook al noemen. Gezien je motivatie en inzet zal bij jou de baard een blijvertje zijn. ;)
Wat zijn we lekker bezig met die gouwe ouwe hits van vroeger of zoals wij hier zeggen van "vroegah":D
Texman:)>[/QUOTE]
[DOUBLEPOST=1517157982][/DOUBLEPOST]
Ha Roy,
Een baardman mag je je, wat mij betreft, jezelf nu ook al noemen. Gezien je motivatie en inzet zal bij jou de baard een blijvertje zijn. ;)
Wat zijn we lekker bezig met die gouwe ouwe hits van vroeger of zoals wij hier zeggen van "vroegah":D
Texman:)>
[/QUOTE]
Die van koos werkeloos is toch ook van hem texman
 

TMG1961

Baardaap
Mooi filmpje. Alleen is de weekaanduiding soms niet goed te lezen.
Wel een enorme groei in de laatste 5-6 weken voor bereiken van de heard. Kan ik al zien wat me te wachten staat :D :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Hele mooie compilatie. Het baardgroei proces is mooi te volgen.(Y)
Leuk voor de mannen die zich afvragen of zij wel een mooie baard kunnen laten groeien.:cool:
Met veel doorzettingsvermogen is het jou gelukt en ben je nu een voorbeeld voor anderen;)
Ga lekker door en blijf ons verrassen.
Texman:)>
 
Banner image
Top