Baard van Tijn

tijn

Zware baard
Oke hier dan foto's van de nieuwe look. Ik persoonlijk vind het model niet helemaal tif, maar de barbier heeft wel zn werk goed gedaan. Achteraf had ik het liever anders gehad maar goed dat komt wel weer. Wel lekker opgefrisd zeg maar hahaha
 

Bijlagen

  • 16673086097043062079886442318934.jpg
    16673086097043062079886442318934.jpg
    656,3 KB · Weergaven: 29

tijn

Zware baard
Ziet er erg netjes uit, mooi model en goed in balans! Afwisseling is ook heel goed, af en toe een andere baardlook is erg verfrissend! :)>;)(Y)(Y)
Ja klopt vind het oom wel goed gedaan, maaaaaar achteraf he hahaha. Maar nu groeit het in het model. Over 2 weken ofzo zie het niet meer hahahaha
 

Texman

Koning Baard
Oke hier dan foto's van de nieuwe look. Ik persoonlijk vind het model niet helemaal tif, maar de barbier heeft wel zn werk goed gedaan. Achteraf had ik het liever anders gehad maar goed dat komt wel weer. Wel lekker opgefrisd zeg maar hahaha
Je baard ziet er best goed uit @tijn. En net zoals @Rothbeard62 zegt is het niet verkeert om eens een andere look te proberen.
Je ziet er ook iets jonger uit en in combinatie met je haar en die mooie bril staat daar ineens een hele andere Tijn.
Prima gedaan, Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Je baard ziet er best goed uit @tijn. En net zoals @Rothbeard62 zegt is het niet verkeer om eens een andere look te proberen.
Je ziet er ook iets jonger uit en in combinatie met je haar en die mooie bril staat daar ineens een hele andere Tijn.
Prima gedaan, Texman :)>
Ja klopt, en het is ook gewoon even wennen hahahhaa. En de bril??? Das mn oude bril want mn andere bril gi na zo n anderhalf jaar al een soort van slijten. Is teruggestuurd naar de fabriek, maarja Spanje he daar duurt alles zoöooooo lang hahahaha. Maar ben langzaam wel tevreden met de nieuwe look. Wil het toch in het vervolg meer bij gaan laten houden.
 

tijn

Zware baard
En we zijn alweer2 weken verder na de "snoeibeurt". Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat de baard alweer een stukje aan het groeien is en er weer beter uit gaat zien( of is dat alleen maar de wens hababaha).
 

Bijlagen

  • 20221114_114306.jpg
    20221114_114306.jpg
    511 KB · Weergaven: 31
  • 20221114_114313.jpg
    20221114_114313.jpg
    542,9 KB · Weergaven: 34

Texman

Koning Baard
En we zijn alweer2 weken verder na de "snoeibeurt". Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat de baard alweer een stukje aan het groeien is en er weer beter uit gaat zien( of is dat alleen maar de wens hababaha).
Ha @tijn,
Er zal best een paar millimeter bij gegroeid zijn maar het belangrijkste is dat je baard er nu erg goed uitziet.
Groet Texman :)>
 

Giant

Zware baard
En we zijn alweer2 weken verder na de "snoeibeurt". Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat de baard alweer een stukje aan het groeien is en er weer beter uit gaat zien( of is dat alleen maar de wens hababaha).
Je wens gaat uitkomen, dat weet ik zeker.
Maar nu ziet het er ook heel goed uit.
 

tijn

Zware baard
Ha @tijn,
Er zal best een paar millimeter bij uitbreiding zijn maar het is belangrijk dat je baard er nu erg goed ziet.
Groet Texman :)>
Ja hahahaha een paar milimeter dat vertelde al . Maar denk dat het meer gewening is ja. Maar goed ben er blij mee.
[DOUBLEPOST=1668454790][/DOUBLEPOST]
Het ziet er fantastisch uit Tijn, erg verfrissend zoals Rothbeard dat al heeft gezegd, ik ben het daar helemaal mee eens.
Nu kun je het weer naar deze lengte laten groeien en blijf je plezier houden in het dragen en onderhouden van je baard.
Kijk hier had je die krul in de snor, dat is ook erg leuk om te zien.
https://baardforum.nl/attachments/20220213_122326-jpg.21150/
Ja idd het ziet er weer wat mooier en frisser uit. Ik ga de baard zeker weer wat langer laten groeien hoor. En de snor tsja ik weet het nog niet.
[DOUBLEPOST=1668454825][/DOUBLEPOST]
Je wens gaat uitkomen, dat weet ik zeker.
Maar nu ziet het er ook heel goed uit.
Ja idd het groeit vanzelf weer he;)
 

tijn

Zware baard
Mooi baard en de snor is ook top!
Dank je wel. Met de snor gaat het met ups and downs hahahaha. Maar hij is er weer een beetje.
[DOUBLEPOST=1669841655][/DOUBLEPOST]
Dat ziet er weer super uit @tijn (Y)(Y)(Y):)>.
Nou als jij het zegt maakt me dat extra blij:)(Y)
[DOUBLEPOST=1669841786][/DOUBLEPOST]
Dat ziet er goed uit hé, mooie baard en de snor is ook hartstikke leuk met zo'n krulleke er in, de snor met krul het staat je heel goed.(Y)
Zoals ik al zei @Macx speciaal voor jou he hahahaha. Nee zonder dollen ik weet nooit wat ik met de snor wil. Lang? Kort? Nu is hij weer wat langer. Het geduld ontbreekt me denk ik om hem helemaal vol te laten groeien.
 

Macx

Baardaap
Dank je wel. Met de snor gaat het met ups and downs hahahaha. Maar hij is er weer een beetje.
[DOUBLEPOST=1669841655][/DOUBLEPOST]
Nou als jij het zegt maakt me dat extra blij:)(Y)
[DOUBLEPOST=1669841786][/DOUBLEPOST]
Zoals ik al zei @Macx speciaal voor jou he hahahaha. Nee zonder dollen ik weet nooit wat ik met de snor wil. Lang? Kort? Nu is hij weer wat langer. Het geduld ontbreekt me denk ik om hem helemaal vol te laten groeien.

Toch een keer proberen, ik vind een volle snor echt heel mooi vooral als de zijkanten op een gegeven moment over de baard heen vallen en dan liefst met een mooie golf er in. Dat is echt geweldig. Dus Tijn, ik zou het gewoon laten groeien, in ieder geval de zijkanten. De bovenlip kun je vrij houden als je het te hinderlijk vindt, ik ben het nu ook aan het uitproberen en doe er ook niets aan, eerst laten groeien en dan kun je pas de juiste beslissing maken.

Als ik uit de douche kom en kijk in de spiegel dan vind ik mijn baard met snor het mooist, prachtige golven en de snorharen vallen dan met prachtige golven over de baard naar beneden. De baard zit dan ook vol met golven, ik zal wel een keer een foto maken.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top