Baard van Tijn

Yainderidoo

Zware baard
De foto heb ik genomen in Thailand en wel in Tha Thon( als ik het goed schrijf:rolleyes:)
iu

Tha Thon goed geschreven ;):cool:
 

Macx

Baardaap
De baard zit goed vandaag( ha dat vind ik dan he)

Hoi die Tijn, ja, dat is me toch wel een mooie baard en snor man, de snor met zo'n krul is wel mooi en ziet er goed uit, het straalt veel meer uit van je persoonlijkheid, mensen met een krul zijn volgens mij ook aardiger in de omgang, ik ga ervan uit dat mensen met een krul in de snor gewoon wat grappiger zijn en zichzelf niet al te serieus nemen, dat doe ik ook niet en daarom neem ik waarschijnlijk ook een krul in de snor. Ik vind jouw baard en snor in ieder geval heel mooi, en het staat je perfect.
 

tijn

Zware baard
Hoi die Tijn, ja, dat is me toch wel een mooie baard en snor man, de snor met zo'n krul is wel mooi en ziet er goed uit, het straalt veel meer uit van je persoonlijkheid, mensen met een krul zijn volgens mij ook aardiger in de omgang, ik ga ervan uit dat mensen met een krul in de snor gewoon wat grappiger zijn en zichzelf niet al te serieus nemen, dat doe ik ook niet en daarom neem ik waarschijnlijk ook een krul in de snor. Ik vind jouw baard en snor in ieder geval heel mooi, en het staat je perfect.
Ja ik vind een mooi gekrulde snor ook veel mooier, net of je altijd lacht hahahaha. Vandaar dat ik bijna altijd vrolijk ben mischien???
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik vind het leuk om te zien....zo'n krul....maar dat is niks voor mij.;)
Één van mijn broers heeft/had een Snor waarvan hij de punten achter in zijn nek kon vastknopen. Enorme krullen en hartstikke mooi....maar zoals gezegd...niks voor mij.
EN zo chagarijnig ben ik nou ook weer niet stelletje KrulSnorren :eek::eek::rolleyes:
;):D:D:D:D:D:D
 

tijn

Zware baard
Ik vind het leuk om te zien....zo'n krul....maar dat is niks voor mij.;)
Één van mijn broers heeft/had een Snor waarvan hij de punten achter in zijn nek kon vastknopen. Enorme krullen en hartstikke mooi....maar zoals gezegd...niks voor mij.
EN zo chagarijnig ben ik nou ook weer niet stelletje KrulSnorren :eek::eek::rolleyes:
;):D:D:D:D:D:D
Zo dan had/heeft je broer een beste snor wow. En over dat chagarijnige, ik ging daar ook geheel van uit dat dat niet serieus zou zijn hoor.
 
Banner image
Top