Baard van Tijn

tijn

Zware baard
Als je zo'n mooie baard ziet wordt iedereen vrolijk en heeft een fijne dag.
Blij om te horen dat ik een beetje vrolijkheid kan brengen dan he
[DOUBLEPOST=1647423672][/DOUBLEPOST]
Dag tijn,word het niet tijd dat je de baard af scheerd,die wordt toch veel te lang :rolleyes:
Oke dan doe ik dat dan maar( niet hahahaha)
[DOUBLEPOST=1647423725][/DOUBLEPOST]
Met zo'n Baard zijn alle dagen fijn :)>(Y)
Nou of het door de baard komt weet ik niet, maat heb toch wel vaak een fijne dag(Y)
 

tijn

Zware baard
Toch wel een mooie baard en snor ,ziet er geweldig uit :)>(J)
Dus dan maar niet afscheren dan? Hahaha dank je wel
[DOUBLEPOST=1647541989][/DOUBLEPOST]
Een perfect mooie baard, Tijn! En altijd weer een blij gezicht erbij, logisch natuurlijk! Ik vind het kleurverloop in je baard echt top! :)>(Y)(Y)
Dank je wel. Wat betrefd de kleuren, das makenlijk he dat gaat vanzelf hahahaa. Maar ik moet zeggen dat ook ik de kleuring wel mooi vind gaan.
[DOUBLEPOST=1647542325][/DOUBLEPOST]
Mooie baard hoor, blije kop en goede bril zeg!
Ja de blij kop en de baard gaan vanzelf samen, de bril is helaas noodzaak hahahahaha
 

Fox

Zware baard
Dus dan maar niet afscheren dan? Hahaha dank je wel
[DOUBLEPOST=1647541989][/DOUBLEPOST]
Dank je wel. Wat betrefd de kleuren, das makenlijk he dat gaat vanzelf hahahaa. Maar ik moet zeggen dat ook ik de kleuring wel mooi vind gaan.
[DOUBLEPOST=1647542325][/DOUBLEPOST]
Ja de blij kop en de baard gaan vanzelf samen, de bril is helaas noodzaak hahahahaha
Nee toch niet afscheren,wacht nog een beetje
 

tijn

Zware baard
Ik zie dat het alwwwr een poos gelwden is dat ik een soort van update heb gegeven. Zit wat door mn eigen topic te bladeren en kom dan tot de conclusie dat mn baard eigenlijk niet echt langer word maar alleen maar rommeliger hahaha. Vandaag maar eens wat aan laten doen. Zal later wel een foto erbij doen maar er word wat gesnoeid vandaag hahaha
 
Banner image
Top