Baard van Ardjan

Ardjan

Baardaap
Vandaag wilde een dame spontaan een foto maken van m'n baard.:) "Die wil ik aan m'n man laten zien", zei ze.:rolleyes: :rolleyes: Nou ja, dat kan, dacht ik; dus met veel trots ging ik effe m'n baard showen.:cool:

Inmiddels zitten we aan de yeard! Een enerverende reis, kan ik zeggen. Begin volgende week zal foto's posten.
Beard up, mannen! En lekker laten groeien, die baard! :)>
 

RCM

Baardaap
Kei leuk is dat hé, zo zie je maar dat vrouwen het helemaal te gek vinden... Ook een beetje stout eigenlijk, want nu wil die vrouw dat haar man op jou gaat lijken :p...
Van harte met het behalen van je Yeard Ardjan, ben benieuwd naar het resultaat.

:)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Gefeliciteerd met de Yeard :)> Leuk dat een vrouw je spontaan vraagt of ze een foto van de baard mag maken om aan haar man te laten zien.
 

Texman

Koning Baard
Beste Ardjan,
Ook van mij gefeliciteerd met Yeard. Je baardreis was leuk om te volgen. Omdat ik nog niet zo lang lid ben kon ik dat alleen achteraf doen.
Je baard ziet er fantastisch uit. Trouwens leuk van die dame die je baard wilde fotograferen. Bewijst maar weer eens dat dames ook een baard kunnen waarderen.
Ook ik krijg soms van volstrekt vreemde mensen een compliment, laatst nog in de tram (erg Leuk). En de dames willen er ook wel eens aan voelen (ja echt).
Ja, en dat je op een bepaald moment je eigen baard gaat zien is heel apart. Zelf had ik zoiets van oké vanaf nu wordt het echt serieus.
Mijn baard heb ik inmiddels 45 jaar en geeft mij nog steeds een goed gevoel. Ik hoop dat jij dat met der tijd ook kan zeggen.
Succes
 

istawa

Zware baard
Vandaag wilde een dame spontaan een foto maken van m'n baard.:) "Die wil ik aan m'n man laten zien", zei ze.:rolleyes: :rolleyes: Nou ja, dat kan, dacht ik; dus met veel trots ging ik effe m'n baard showen.:cool:

Inmiddels zitten we aan de yeard! Een enerverende reis, kan ik zeggen. Begin volgende week zal foto's posten.
Beard up, mannen! En lekker laten groeien, die baard! :)>
Kijk en daar wordt je dan toch ff blij van. Mooi man.

it aint over until the fat lady sings
 

Ardjan

Baardaap
Beste baardmannen, hier dan de foto's van de Yeard! Een inspirerende reis van hoogte en dieptepunten. Ik moet zeggen dat, in alle momenten van twijfel (want die heb ik zeker gehad), dit forum me op de been heeft gehouden. Dank aan jullie mannen voor de steeds bemoedigende woorden.:) De baard is een feit en ik heb er geen spijt van! De snor loopt wat achter, maar je kunt niet alles willen.:rolleyes: We gaan gewoon nog lekker door. Lekker warm in de winter en echte mannen hebben een baard! :eek: Ik twijfel of ik binnenkort naar de barbier zal gaan; of qua verzorging; jullie adviezen/tips zijn altijd welkom! Ik ga m'n feestje vieren! Niet met gebak, maar met de aankoop van Superfurry Beardpolisher. :D
Beard on mannen! Zet 'em op! :)>

IMG_4569.JPG IMG_4571.JPG IMG_4573.JPG IMG_4574.JPG IMG_4580.JPG IMG_4581.JPG
 

Weeble

Volle Baard
Gefelicibaard!:)>(Y)
Een barbier lijkt me nog niet direct nodig omdat je baard (naar mijn mening) er verzorgt uit ziet.
Een bezoek aan de barbier gaan kan wel een hele leuke ervaring zijn!;)
 

RCM

Baardaap
Wauw, gaaf hoor Ardjan. Het is zeker de moeite geweest deze reis te maken, want je baard ziet er geweldige uit. Ik zou willen dat ik je kon adviseren, maar zover ben ik nog lang niet. Ik bereik morgen pas de 4 maanden, dus ik heb nog een hele weg te gaan. Ik zou zeggen, ga vooral zo door en geniet van het 'feestje'.. :)>(Y) Oja, ik hoop ooit dat mijn baard enigszins een beetje op die van jou gaat lijken, want dan ben ik al tevreden ;)
 
Laatst bewerkt:

Knulletje

Zware baard
Gefeliciteerd met een supercoole baard. Topprestatie! Kleuren ook te gek. Je zegt de snor blijft wat achter, ik vind m best mooi zo.
 
Banner image
Top