Baard van Ardjan

istawa

Zware baard
Hey @Ardjan. Das mooi exemplaar geworden. Tja barbier.... ik zelf ga sinds kort wel laat door hem de sideburns en de baard opzich bijwerken. Tis ook een beetje verwennerij . En dat mogen wij ook wel eens verwend worden

it aint over until the fat lady sings
 

Ardjan

Baardaap
Vanmiddag de baard weer bijgewerkt. Wil er met kerst weer netjes uitzien :eek:. Wat ik lastig vind, nu de baard langer gaat worden, is de lijn bij m'n oor om die goed te kunnen bijhouden. Je kan het in de spiegel, nu de baard forser wordt, bijna niet zien, En ik hou van een rechte en goed verzorgde baardlijn naar beneden. En om voor die baardlijn iedere keer naar de barbier te gaan vind ik ook nog al wat. Dus mijn vraag aan jullie mede-baardbroeders is, hoe doen jullie dat? Misschien dus meer een vraag voor de wat forsere baarddragers. Ook vind ik het best wel lastig om de onderkant van m'n baard in combinatie met de (onder)zijkanten goed te kunnen bepalen, aangezien ik wat krullend baardhaar heb. Jullie adviezen zijn welkom! 'k Zal binnenkort weer een foto plaatsen.
 

Freddeh

Baard
Ik snap de lijn die je bedoelt en die vind ik ook erg lastig. Ik heb vrij bushy baardgroei waardoor die lijn al heel snel niet meer zichtbaar is voor mezelf. Ik laat dat over het algemeen dan ook gewoon groeien.
 

Knulletje

Zware baard
Herkenbaar Ardjan! Ik heb er tot op heden nog niets aan gedaan maar ik zie in de spiegel dat het niet zo strak loopt als zou moeten. Je zou hulp in kunnen schakelen van je partner of toch zelf de gok wagen. Ik stel het zelf constant uit maar bijwerken van de lijnen is eigenlijk wel nodig. Mocht je wel is een kappersbezoek afleggen zou je natuurlijk ook kunnen vragen of ze de lijntjes kunnen doen, en anders toch maar naar de barbier :rolleyes:
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb laatst mijn baard weer korter gemaakt, en niet zoals ze bij de barbier doen. :oops:
Die kammen het netjes en beginnen te knippen.

Ik heb mijn baard juist zo wijd mogelijk geborsteld en zo geknipt. Je ziet dan precies welk gedeelte er langer is dan de rest.

En voor het echt fijne werk, heb ik een vrouw :D
 
Banner image
Top