Baard van Ardjan

Rothbeard62

Volle Baard
Nou @Ardjan , uit ervaring weet ik dat vrijwel alle dames boven de 65 het niet zo op baarden hebben. Ze komen nog uit een tijd waarin gladgeschoren de norm was, en alles wat daarvan afwijkt....... :eek:

Dus: trek je er niets van aan. Mijn oude tante vraag bij elk bezoek "wanneer de baard er nou eens afgaat". En ook m'n moeder vond de baard al snel "veel te lang". Waarop ik altijd antwoordde: "hoe meer je erover zeurt, hoe langer de baard wordt".

Dus: trek je niets aan van al dat commentaar! Gewoon doen wat je zelf prettig vindt, jij moet tenslotte met je baard leven (en dat is hartstikke fijn!) :)>(Y)(Y)
 

istawa

Zware baard
Kijk als het nou jonge godinnen zijn die het je vragen en daarbij de meest oneerbare voorstellen doen. Zou je er over na kunnen denken..... Maar tot die tijd zou ik er geen seconde bij stilstaan wat de de mensen om je heen willen.
Beard on

IT ain't over till the fat lady sings.
 

Nib85

Volle Baard
Kijk als het nou jonge godinnen zijn die het je vragen en daarbij de meest oneerbare voorstellen doen. Zou je er over na kunnen denken..... Maar tot die tijd zou ik er geen seconde bij stilstaan wat de de mensen om je heen willen.
Beard on

IT ain't over till the fat lady sings.

Met die jonge godinnen heb ik dan weer ervaring, baard is belangrijker. :)> ;)
(Met een beetje overtuigingskracht begrijpen de dames in kwestie dat ook wel...)
 
Banner image
Top