Baard van Ardjan

Ardjan

Baardaap
Dank voor alle reacties! (Y)

'k Heb vorige week de baard wél wat in moeten korten; en daar baalde ik best wel van, want ik wilde een wat langere baard; maar de baard werd aan de onderkant nogal dun.
En was het niet @istawa die ooit eens zei: ,,En toch is zo heel af en toe de boel een beetje bijwerken echt niet verkeerd voor de baard."
Dus tóch maar gedaan! :)
De baard is nu wat korter, maar wél een stuk voller!
 

Stephan

Baard
Dank voor alle reacties! (Y)

'k Heb vorige week de baard wél wat in moeten korten; en daar baalde ik best wel van, want ik wilde een wat langere baard; maar de baard werd aan de onderkant nogal dun.
En was het niet @istawa die ooit eens zei: ,,En toch is zo heel af en toe de boel een beetje bijwerken echt niet verkeerd voor de baard."
Dus tóch maar gedaan! :)
De baard is nu wat korter, maar wél een stuk voller!


Ik val bijna van mijn stoel @Ardjan! Jij en de baard inkorten :eek:

Haha nee hoor, soms is dat inderdaad even nodig. De baard zal nu nog harder groeien :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Ardjan,
Ik denk dat het een moeilijk besluit:confused: was maar toch ook wel verstandig want als je baard aan de onderkant dun wordt is dat ook niet zo mooi.
En met de 5 cm eraf heb je toch nog een behoorlijke baard over. Zelf hanteer ik de methode klein stukje er af groter stukje er bij.
Je wint dan minder snel in lengte maar hij blijft wel voller. Ik haal er nooit meer dan 0,5 cm per keer af en dan kan die weer een tijdje doorgroeien.
Misschien is dat ook wel iets voor jouw om eens te proberen.
Groet Texman:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Dank voor alle reacties! (Y)

'k Heb vorige week de baard wél wat in moeten korten; en daar baalde ik best wel van, want ik wilde een wat langere baard; maar de baard werd aan de onderkant nogal dun.
En was het niet @istawa die ooit eens zei: ,,En toch is zo heel af en toe de boel een beetje bijwerken echt niet verkeerd voor de baard."
Dus tóch maar gedaan! :)
De baard is nu wat korter, maar wél een stuk voller!
Helemaal gelijk.
Persoonlijk vind het ook niet mooi om een lange baard te hebben die heel dun is.
Krijgt echt zo'n uitgegroeid, slecht onderhouden indruk..

Foto :)>
 

NilanG

Baard
Waauww , wat een glorieuze baard man ! Ik zie nu pas voor het eerst de baard achter de naam Ardjan, impressive man !!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Banner image
Top