Baard van Ardjan

Ardjan

Baardaap
Zo dat heb jij hem toch maar ff gezegd
emoji1417.png
emoji23.png
emoji23.png
Zo is dat @istawa! Heeft gewoon maar te luisteren! :mad::eek:
 

Ardjan

Baardaap
Vandaag bij de barbier geweest voor m'n hoofdhaar (baard mag 't ie niet aankomen!:D)

Maar het mooie is; hij gaf een compliment over m'n baard! Altijd leuk natuurlijk; en ik zag de baard groeien! :)
Advies aan alle baarddragers: Laat je baard be-complimenteren; en je zal zien, de groei is niet meer te stoppen! :eek:
 

Texman

Koning Baard
Ik weet er alles van, mijn kapper mag ook alleen aan mijn hoofdhaar zitten, maar ik krijg altijd een compliment over hoe verzorgd mijn baard eruit ziet.:)
De baas ken ik al meer dan 40 jaar en hij weet inmiddels ook alles van het baardforum. Omdat hij tegen zijn pensioen aanzit gaat hij zich niet meer echt richten op het echte barbiers werk. Als ik het wil werk hij mijn baard ook bij. Hij weet dat ik het altijd zelf doe daarom vind ik een compliment extra leuk.(Y)(Y)(Y)
 

Ardjan

Baardaap
En dan ineens ben je zomaar gepromoveerd van "zware baard" tot "Baardaap"! :eek:

Of ik nu blij moet zijn om als baardaap door het leven te gaan, weet ik niet. We gaan het zien! :D

Ardjan
Berichten: 2.500
Leuk bevonden: 6.003

Precies nu 3 jaar lid van dit forum! Dank voor jullie bijdragen en gezelligheid! (Y)
Zonder jullie had mijn baard er nooit zo bijgestaan, dan dat 't ie er nu bijstaat! :D

Baardmannen; groeien met die baard! Geef niet op; hou vol! :eek:
 
Banner image
Top