Baard op (lange) weg...

VinK

Baard
Zo, baardbroeders, de yeard blaast vandaag zjjn eerste kaarsje uit. Ben al heel tevreden, en ga zeker voor de anderhalve yeard en mogelijk voor de dubbele yeard. We zien wel hoe het groeit. Paar foto's als update.

NAT: dan zie je beter hoe lang hij al is
Bekijk bijlage 20602 Bekijk bijlage 20603

DROOG, dan krult hij een beetje en lijkt wat korter...
Bekijk bijlage 20604 Bekijk bijlage 20605
@Peter1960 gefeliciteerd met de yeard! Ziet er echt heel goed uit heeft heel veel karakter! Ik ben benieuwd hoe lang je baard zal worden (Y):)>
 

Peter1960

Baard
Gefeliciteerd met je Yeard .(Y)(Y)(Y)
Ook ik ben benieuwd naar wat het uiteindelijke resultaat gaat worden .
ja, spannend, maar vind het steeds fijner dat hij beetje bij beetje langer wordt
[DOUBLEPOST=1640036674][/DOUBLEPOST]
@Peter1960 gefeliciteerd met de yeard! Ziet er echt heel goed uit heeft heel veel karakter! Ik ben benieuwd hoe lang je baard zal worden (Y):)>
blijven volgen, ik post iedere maand een update; eigenlijk hoop ik de dubbele yeard te bereiken:)>:)>:)>
 

Texman

Koning Baard
Tijd voor een update, 13 maanden baard. Groeien lijkt traag te gaan, maar het is het krullend karakter van de haren waardoor mijn baard korter lijkt. Als ik de haren strek, merk ik dat ze steeds langer worden (de langste zijn 17 centimeter).:cool::)>
Bekijk bijlage 20846
Bekijk bijlage 20847
Het is een zeer mooie baard aan het worden @Peter1960 nog even en hij is mooier dan de baarden van al die foto's die we op het forum plaatsen (Y)(Y)(Y).
 
Banner image
Top