Baard op (lange) weg...

Giant

Zware baard
Intussen 10 maand, maar zie weinig verschil met vorige update (is mogelijk de camerahoek). Snor beetje getrimd, deed ondanks snorrenwax toch wat lastig ;)
Hij is prachtig.
Zal ongetwijfeld iets langer zijn dan de vorige update.
Maar ik denk dat je dat minder ziet als een baard al wat langer is.

En voor een mooie snor moet je wat ongemakken voor lief nemen.
 

Peter1960

Baard
Zo, baardbroeders, de yeard blaast vandaag zjjn eerste kaarsje uit. Ben al heel tevreden, en ga zeker voor de anderhalve yeard en mogelijk voor de dubbele yeard. We zien wel hoe het groeit. Paar foto's als update.

NAT: dan zie je beter hoe lang hij al is
DSC_0340c.jpg DSC_0341c.jpg

DROOG, dan krult hij een beetje en lijkt wat korter...
DSC_0344c.jpg DSC_0345c.jpg
 

Rothbeard62

Volle Baard
Gefeliciteerd! Je hebt een prachtig resultaat weten te bereiken. De aanhouder wint! Ben benieuwd naar de komende maanden (en hou er rekening mee dat de groei op een gegeven moment gewoon stopt).

En: met het bereiken van dit mooie resultaat mag je op de foto's best wel wat vrolijker kijken! ;):p :)>(Y)
 
Zo, baardbroeders, de yeard blaast vandaag zjjn eerste kaarsje uit. Ben al heel tevreden, en ga zeker voor de anderhalve yeard en mogelijk voor de dubbele yeard. We zien wel hoe het groeit. Paar foto's als update.

NAT: dan zie je beter hoe lang hij al is
Bekijk bijlage 20602 Bekijk bijlage 20603

DROOG, dan krult hij een beetje en lijkt wat korter...
Bekijk bijlage 20604 Bekijk bijlage 20605
Proficiat! @Peter1960 Dat is een mooi exemplaar geworden. En nu op naar de dubbele yeard. Het eerste jaar is je ook gelukt dus het tweede jaar gaat je ook wel lukken.
Succ6 ermee.
 

Peter1960

Baard
Gefeliciteerd! Je hebt een prachtig resultaat weten te bereiken. De aanhouder wint! Ben benieuwd naar de komende maanden (en hou er rekening mee dat de groei op een gegeven moment gewoon stopt).

En: met het bereiken van dit mooie resultaat mag je op de foto's best wel wat vrolijker kijken! ;):p :)>(Y)
Haha, gelijk heb je, maar met zo'n zelfontspanner op het fototoestel is het altijd spannend wanneer ie de foto gaat nemen, en dan kijk ik geconcentreerd. :D:D:D
[DOUBLEPOST=1639906279][/DOUBLEPOST]
Proficiat! @Peter1960 Dat is een mooi exemplaar geworden. En nu op naar de dubbele yeard. Het eerste jaar is je ook gelukt dus het tweede jaar gaat je ook wel lukken.
Succ6 ermee.
Dank je wel, en ja, nu ga ik echt niet meer snoeien :)> Het zijn vooral de eerste 3 maanden dat je je moet inhouden, nadien is er geen schaar meer in de buurt geweest.:D
 

tijn

Zware baard
Zo, baardbroeders, de yeard blaast vandaag zjjn eerste kaarsje uit. Ben al heel tevreden, en ga zeker voor de anderhalve yeard en mogelijk voor de dubbele yeard. We zien wel hoe het groeit. Paar foto's als update.

NAT: dan zie je beter hoe lang hij al is
Bekijk bijlage 20602 Bekijk bijlage 20603

DROOG, dan krult hij een beetje en lijkt wat korter...
Bekijk bijlage 20604 Bekijk bijlage 20605
Hiep hiep hoeraaaaaa. Van harte gefeliciteerd met je yeard, dat hij nog maar veeeeeeel ouder en langer mag worden
 

Peter1960

Baard
Waarschijnlijk ben ik niet de enige die dit ondervindt, maar ik had al een paar maanden de indruk dat mijn baard niet meer groeide. Toch even nagemeten: de langste haren zijn intussen zowat 15 centimeter, dus dat is perfect op schema voor 1 jaar groei. Maar door het krullen lijkt ie dus korter. :)>:D
[DOUBLEPOST=1639910118][/DOUBLEPOST]
Hiep hiep hoeraaaaaa. Van harte gefeliciteerd met je yeard, dat hij nog maar veeeeeeel ouder en langer mag worden
Dank je wel, dat hoop ik ook wel :)>
 
Banner image
Top