Baard op (lange) weg...

Macx

Baardaap
Ook door de krullen krijg je een mooie ronde baard. Dus zo erg is het toch niet, ik vind persoonlijk krullen wel mooi en daardoor ziet het er wat wilder uit.
Al bij al is dit een prachtige baard Peter, draag em met trots.
 

Texman

Koning Baard
Ja nou, het wordt blijkbaar te 'gewoon', want ik wast haast vergeten een update te plaatsen :eek:
Zo, mijn gewas is intussen 14 maand jong, wordt beetje bij beetje langer, maar blijft hardnekkig krullen ondanks olie, balsem, borstelen, ...:D:)>
Bekijk bijlage 21249

Bekijk bijlage 21250

Bekijk bijlage 21251
Ik heb dat gekrul ook ,zij het in iets mindere mate dan jij.
Ondanks dat vind ik dat je een hele mooie baard hebt die je ook nog eens goed staat (Y)(Y)(Y).
Blijf dus genieten ;).
 

Knulletje

Zware baard
Ik zie een top-baard! Mocht je 'm wat minder wild willen zou je de föhn en rolborstel kunnen gebruiken en daarna bijvoorbeeld wat wax er in ofzo. Maar van mij hoeft het niet haha ;)Nogmaals, top baard!
 

Peter1960

Baard
Ook door de krullen krijg je een mooie ronde baard. Dus zo erg is het toch niet, ik vind persoonlijk krullen wel mooi en daardoor ziet het er wat wilder uit.
Al bij al is dit een prachtige baard Peter, draag em met trots.
Dank je wel, ik had hem wel graag iets gladder gehad, maar ben er zelf heel tevreden mee, nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden.:D:D:D:)>:)>:)>
[DOUBLEPOST=1645544776][/DOUBLEPOST]
Ik heb dat gekrul ook ,zij het in iets mindere mate dan jij.
Ondanks dat vind ik dat je een hele mooie baard hebt die je ook nog eens goed staat (Y)(Y)(Y).
Blijf dus genieten ;).
Dank je wel, doe ik hoor, baardbroeders for ever! :)>:)>:)>
[DOUBLEPOST=1645544936][/DOUBLEPOST]
Ik zie een top-baard! Mocht je 'm wat minder wild willen zou je de föhn en rolborstel kunnen gebruiken en daarna bijvoorbeeld wat wax er in ofzo. Maar van mij hoeft het niet haha ;)Nogmaals, top baard!
Dank je wel voor de tips, maar ik laat hem zijn zin doen, laat maar gewoon groeien. Is een heerlijk gevoel in de wind nu hij wat voller wordt :rolleyes:
 

Peter1960

Baard
Met dit mooie lenteweer is het showtime. Mijn baard blaast vandaag 15 maandkaarsjes uit. Paar foto's als update: natte baard lijkt langer (sorry foto wat wazig, heb niet zo'n vaste hand meer :D), droge dan weer korter. Dankzij al jullie fijne reacties gaat deze baardman voort met zijn groeireis.
SAM_5196b.JPG SAM_5195b.JPG SAM_5197b.JPG WIN_20220319_10_20_35_Prob.jpg WIN_20220319_10_20_44_Prob.jpg
 
Banner image
Top