Baard in Progress

RCM

Baardaap
Er beginnen nu ook grijze haren door te komen in de baard! :eek:

FxCtRJe.jpg


;)(Y)
 

Freerider

Baard
Er beginnen nu ook grijze haren door te komen in de baard! :eek:
Ach ja, vroeg of laat krijgen we dat allemaal! Ik heb er spierwitte tussen zitten.
Wat nog vreemder is, er zitten zelfs een paar rode haren tussen!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Texman

Koning Baard
Ha Baardmans36,
Ik kwam jouw baardreis tegen op het forum en heb de moeite genomen om alles te lezen en de foto's te bekijken.
Ik vind het erg leuk hoe je het hele proces met ons deelt. Het resultaat, tot nu toe, mag er zijn en het staat je goed.
Wat ik ook leuk vind is dat je gedurende het groeiproces van je baard steeds meer opsteekt en toepast.
Ook wordt het steeds serieuzer waardoor ik denk dat je de Yeard gaat halen.
Onaardige opmerking krijgen we allemaal. Het valt dus op dat je je baard laat groeien en dat dat wat met andere mensen doet.
En dat is nou net de bedoeling. Je komt sterker en mannelijker over en sommige mannen zonder baard vinden dat niet zo leuk. En dat uit zich soms in onaardige opmerkingen. Ik zou zeggen niets van aantrekken ze zoeken het maar uit met hun gladde snuit.
Heel veel succes verder.:cool::cool::)>
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, vroeg of laat krijgen we dat allemaal! Ik heb er spierwitte tussen zitten.
Wat nog vreemder is, er zitten zelfs een paar rode haren tussen!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Klopt bij mij ook spierwit half rood en half donker. Hoort er allemaal bij.
[DOUBLEPOST=1511885632][/DOUBLEPOST]
Ha Baardmans36,
Ik kwam jouw baardreis tegen op het forum en heb de moeite genomen om alles te lezen en de foto's te bekijken.
Ik vind het erg leuk hoe je het hele proces met ons deelt. Het resultaat, tot nu toe, mag er zijn en het staat je goed.
Wat ik ook leuk vind is dat je gedurende het groeiproces van je baard steeds meer opsteekt en toepast.
Ook wordt het steeds serieuzer waardoor ik denk dat je de Yeard gaat halen.
Onaardige opmerking krijgen we allemaal. Het valt dus op dat je je baard laat groeien en dat dat wat met andere mensen doet.
En dat is nou net de bedoeling. Je komt sterker en mannelijker over en sommige mannen zonder baard vinden dat niet zo leuk. En dat uit zich soms in onaardige opmerkingen. Ik zou zeggen niets van aantrekken ze zoeken het maar uit met hun gladde snuit.
Heel veel succes verder.:cool::cool::)>
Thnx Texman. Onaardig niet echt maar ze kunnen het niet laten er wat over te zeggen. Ze doen inderdaad hun best maar.
Maar ga zeker de Yeard halen nu hij steeds langer en voller wordt is de reis ook een stuk aangenamer.
Tuurlijk in het begin een hoop twijfels gehad maar als je de wildgroei eenmaal voorbij bent wordt het steeds leuker.
En een aantal avonden op de bank met een fles bier dit forum afstruinen helpt ook qua ervaringen en weetjes.
Ook zeker wanneer de twijfel even toeslaat is het zeker verstandig een aantal reizen van sommige leden hier door te nemen.
 

Kale666man

Baardaap
Ja tuurlijk ga je dat halen en texman heeft gelijk,rotte appels heb je er altijd tussen en niks van aantrekken hoor.
Dit forum loodst je er wel doorheen.
 

Daniel4589

Stoppelbaard
Leuk verhaal Dennis om te volgen. Ik zit nu ook in die fase met IS opmerkingen maar daar heb ik momenteel lak aan. Mede door de baardbroeders hier.

Zet hem op
 
Zo weer even een update. Ben nu bijna 7 maanden onderweg. Het resultaat tot nu toe had ik van tevoren niet verwacht. Ben er blij mee.
Op de lege plekken onder mijn lip beginnen ook haren door te komen. Zal waarschijnlijk nooit helemaal dichtgroeien maar de ruimtes worden kleiner.:rolleyes:
We zijn inmiddels ook door de fase van opmerkingen heen. De baard is geaccepteerd.:)>
Nog 'slechts' 5 maanden tot The Yeard maar we houden vol!!

ZFaunPc.jpg
 

Freerider

Baard
Begint al een echte massieve baard te worden!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 
Bedankt mannen. Ben ik ook zeker!!
[DOUBLEPOST=1513504007][/DOUBLEPOST]Vrouwlief vroeg gister of er niet een stukje vanaf kan? Gaf als antwoord dat heb je heel goed NIET!
 
Die 7 maanden dan rond. Voor mijn gevoel gaat het allemaal niet zo snel meer. Hij lijkt niet echt meer te groeien.
Maar als je dan weer even het topic van Glenn doorneemt geeft dat weer kracht tot doorzetten.
Laten we vooropstellen dat ik er blij mee ben en zeker doorga tot the Yeard!
 
Banner image
Top