Baard in Progress

Even uitwaaien op het strand.
hwC3sWH.jpg
 
En we zitten bijna op 5 maanden. Vandaag even bij de barbier geweest en ben er blij mee.
Het hele circus begint nu lekker te hangen. En de wangen groeien langzaamaan mooi dicht.
Nu ik echt door die moeilijke fase heen ben en je echt goed de vordering ziet word het steeds leuker.
Dus iedereen die in die fase zit houd het vol!!:)>



oBLe8OM.jpg
fKTPRCp.jpg
 

Widewood

Stoppelbaard
Ben benieuwd naar je volgende foto's, heb zo goed als dezelfde baardgroei (lege plekken onder de lip en geen aansluiting vd snor) loop alleen een maandje of 3 achter, door jou foto's kan ik redelijk in de toekomst kijken!
 
Niet elke baardgroei is hetzelfde. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Misschien kan je wat foto's posten?
 
Ook voor Dennis is de Heard een feit. Al die tijd de snor getrimd maar nu besloten deze ook te laten mee groeien.
Op naar de Yeard:)>.

JY3lCiK.jpg

[DOUBLEPOST=1511595098][/DOUBLEPOST]En me daarom maar even getrakteerd op de beard foam van Reuzel.
Ook weer een meesterproduct van de heren van Schorem!
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Gefeliciteerd, en het ziet er fantastisch en verzorgd uit Dennis! Die traktatie heb je uiteraard verdient. Goed idee om de snor eens een tijdje mee te laten groeien! Succes met je verdere baardreis... :)>(Y)
 
Banner image
Top