Baard in Progress

Lampje538

Stoppelbaard
Is idd een top produckt . Heb de balm en olie gehad top produckt en gaat ruime tijd mee !! Grt
ik laat nu week of 8 de baard groeien, was de baard 3 x in de week met baardshampooen , gebruik olie en wax op dit moment 3x daags om de jeuk een beetje dragelijk te maken, zit de hele dag achter de PC en dus ook steeds met de handen aan de baard...., doe ik wat verkeerd... , of moet het beter worden
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De jeuk is helaas een fase waar je door moet.

De ene heft er meer last van dan de andere.

Vaak wil het wel helpen als je olie gebruikt maar soms ook niet.

Eventueel dagelijks een paar keer met een harde (varkens?)borstel scrubben helpt ook.

Succes en sterkte alvast om door te zetten ;)
 
ik laat nu week of 8 de baard groeien, was de baard 3 x in de week met baardshampooen , gebruik olie en wax op dit moment 3x daags om de jeuk een beetje dragelijk te maken, zit de hele dag achter de PC en dus ook steeds met de handen aan de baard...., doe ik wat verkeerd... , of moet het beter worden


Hey kerel. Persoonlijk gebruik ik baard olie dagelijks. De jeuk is in het begin deels aan wezig geweest maar tis net wat cowboy zegt is even. Gewoon goed wassen maar. Niet te vaak goed drogen kamen en borstelen beetje olieen in laten trekken beetje balsem en klaar eventueel wax voor de baard. Komt wel goed maar probeer niet overmating te krabben. Grt kerel
 

Lampje538

Stoppelbaard
ok, bedankt
Hey kerel. Persoonlijk gebruik ik baard olie dagelijks. De jeuk is in het begin deels aan wezig geweest maar tis net wat cowboy zegt is even. Gewoon goed wassen maar. Niet te vaak goed drogen kamen en borstelen beetje olieen in laten trekken beetje balsem en klaar eventueel wax voor de baard. Komt wel goed maar probeer niet overmating te krabben. Grt kerel
ok, thanx
[DOUBLEPOST=1506447017][/DOUBLEPOST]
De jeuk is helaas een fase waar je door moet.

De ene heft er meer last van dan de andere.

Vaak wil het wel helpen als je olie gebruikt maar soms ook niet.

Eventueel dagelijks een paar keer met een harde (varkens?)borstel scrubben helpt ook.

Succes en sterkte alvast om door te zetten ;)
bedankt
 
Denk dat ik dat eens ga proberen.
[DOUBLEPOST=1506608250][/DOUBLEPOST]Kon het niet laten een bestelling te plaatsen op mijnbaard.nl. Reuzel blue pig. Matt Clay van Dapper Dan. Reuzel Baardbalm en de blanco olie van mijn baard.
 
4 maanden onderweg. Het laten groeien van mijn baard word steeds leuker. De baard is mooi aan het dichtgroeien al komen nu wel de bomgordel reacties op het werk.
En de "waarom laat je een baard staan" is behoorlijk vermoeiend aan het worden. Geef geen antwoord meer.
Ik ga vrolijk verder tot de volgende update volgende maand!:)>

F9VOEKy.jpg

[DOUBLEPOST=1506669568][/DOUBLEPOST]
ik laat nu week of 8 de baard groeien, was de baard 3 x in de week met baardshampooen , gebruik olie en wax op dit moment 3x daags om de jeuk een beetje dragelijk te maken, zit de hele dag achter de PC en dus ook steeds met de handen aan de baard...., doe ik wat verkeerd... , of moet het beter worden
Zelf fabriceren? Het is enige dagen geleden nog op het forum langsgekomen.
Smeer er nu een beetje reuzel pomade in de roze dat houd hem ook wel. Maar ga me zeker verdiepen in het zelf fabriceren.
 
Prima baard, goeie verzorgingsproducten ook (Y)
Thnx Cowboy!
[DOUBLEPOST=1506837959][/DOUBLEPOST]
Zo! baard kan weer vertroeteld worden! :eek:
Zeker Ardjan. Gister de balm van Reuzel gebruikt. Maar dat is samen met GBS Bay Rum mijn absolute favoriet wat een heerlijk spul! Las veel over weinig hold maar de hold is juist super met de korrel in de balsem. En de geur tja je moet ervan houden maar ik vind hem geweldig. Echt een aanrader.
 
Banner image
Top