Baard groeit gestaag

Tim

Baard
Ik moet echt minder radicaal model knippen :(


Iets teveel van het goede eraf.... Maaaaar bij 1 jaar jubileum....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    304,3 KB · Weergaven: 83

Tim

Baard
Nou... ruim een jaar op weg en toh aardig op lengte... langste haren zijn 13 cm nu... ik ben sinds 1,5 maand gestopt met bijwerken want knipte er steeds meer af dan dat ik eigenlijk wilde... het krult als een malle dus het duurt zoooo lang.... zeker niks aan te doen IMG_5101.JPG
 

maximum

Zware baard
Aan dat krullen is zeker wel wat te doen alleen de vraag is of je dat elke dag wil doen..Een spray of olie aanschaffen(overal te verkrijgen) ter bescherming van warmte..Gebruik zelf een arganolie variant..Handdoek droog baardhaar met de haarddroger cq fohn droog borstelen..Dat straigt je haar als ware..En zorgen voor een goede conditioner op basis van bev arganolie of keratine..Ik zelf was mijn baard 1x per week en gebruik dagelijks conditioner..Ziet er overigens toch goed uit je baard:)>
 
  • Like
Reactions: Tim

Tim

Baard
Aan dat krullen is zeker wel wat te doen alleen de vraag is of je dat elke dag wil doen..Een spray of olie aanschaffen(overal te verkrijgen) ter bescherming van warmte..Gebruik zelf een arganolie variant..Handdoek droog baardhaar met de haarddroger cq fohn droog borstelen..Dat straigt je haar als ware..En zorgen voor een goede conditioner op basis van bev arganolie of keratine..Ik zelf was mijn baard 1x per week en gebruik dagelijks conditioner..Ziet er overigens toch goed uit je baard:)>

Dan straight je de baard dus 1 x per week.... Krult ie dan niet weer op de volgende dag?
 

GlennBG

Volle Baard
Bij mij blijft hij wel dagelijks krullen hoor..
Na het douchen föhn ik een minuut alles eerst omhoog droog met ronde borstel en dan 2 minuten naar beneden borstelend de boel rechter trachten te krijgen.
Daarna beardbalm erin..
3 minuten werk, ziet er veel beter uit, vindt ik.
Temporary solution bij mijn waanzinnig kullende baardgroei..so be it. :)>
 
Banner image
Top