Baard groeit gestaag

Tim

Baard
image.jpeg image.jpeg nu onderweg vanaf eind augustus met slechts wat bijknippen... De laatste twee weken niks gedaan behalve wassen, kammen en olie. Ik Vindt het er zelf niet verkeerd uitzien maar heb een vraag. Gaat een beurtje door de barbershop me goed doen of moet ik nog geduld hebben. Mijn doel is toch wel en baard met een uiteindelijke lengte cm of 10
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    123,7 KB · Weergaven: 217

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ziet er goed uit man! En als jij die lengte dus wilt, raad ik je af om naar een barber te gaan. Blijkbaar kun je de klus zelf prima aan, en dat is enkel en alleen het ietwat netjes houden. Zo'n bezoek aan de barbershop zet je zo een maand (zo niet meer) terug, en dat wil je niet...

Maar hé, het is een eigen keus. Anderen zullen je het misschien wél aanraden..
 

Tim

Baard
?....... Zo'n bezoek aan de barbershop zet je zo een maand (zo niet meer) terug, en dat wil je niet........

Nee dat wil ik zeker niet... Dat is ookm de rede dat ik even gestopt ben met bijknippen... Als ie dan weer 'mooi en netjes' was dan leek ie toch een heel stuk kleiner....
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Barbier heeft voornamelijk een "verfraaiende" rol hier bij mij.
M.a.w. de boel netjes houden.

Bij mij wordt hij ook elke keer lichtjes bij geknipt en dat geeft niks want de mijne moet niet langer worden dan hij nu is.
Indien dat wel het geval zou zijn dan zou ik inderdaad ook minder vaak (of gewoon niet) langs gaan bij de barbier ;)
 

maximum

Zware baard
Sluit me bij Arjay en Cowboy aan;) Zo lang je het zelf netjes kan houden zou ik niet gaan:)Des te eerder zit je aan je 10cm(Y)Reken ong. een cm per maand en je weet wanneer je eerste bezoekje gepland kan worden;)Het ziet er toch netjes uit(Y)..En iets wat je nog zelf zou kunnen doen en wat de barbier ook zou doen is je nek en bovenzijde kaaklijn strak trekken:)Zoiets kun je zelf ook prima;)..Beard up:)>
 

Almer

Baard
Precies, zolang je het idee hebt dat het goed gaat alleen naar de barbier voor je hoofdhaar.

Of dat dan weer door de vrouw laten doen, scheelt weer!
 

Tim

Baard
..En iets wat je nog zelf zou kunnen doen en wat de barbier ook zou doen is je nek en bovenzijde kaaklijn strak trekken:)Zoiets kun je zelf ook prima;)..Beard up:)>

Denk dat ik de stippellijn maar gedag ga zeggen... Of zit ik er dan naast te knippen??? Durf eigenlijk nie
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    739,2 KB · Weergaven: 127

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Het zou goed kunnen hoor.. Ik denk dat de meeste barbers 'm daar ook zouden pakken.. Net iets hoger denk ik. Meer de natuurlijke lijn.
Maar voorzichtig, wat je er af haalt kun je er niet meer bijplakken.. ;)
 

Jelle1992

Baard
Mijn baard groeit ook gestaag door en is nu ook zo'n 7 cm ofzo momenteel. Ik werk 'm zelf bij en nu ie wat langer is is het een hele andere manier van bijwerken geworden. Die verdomde kut neklijn hoef ik nu niet meer te maken haha, wat een gekloot was dat elke keer.
 
Banner image
Top