Baard groeit gestaag

Tim

Baard
7 cm is groot... Vind ik dan he.. Het lijkt hier wel stil te staan.... Cm per maand lijk ik echt niet te halen...
 
Hij zal wel groeien alleen valt het vanaf een bepaalde lengte veel minder op, in het begin met de eerste cm'ters lijkt het snel te gaan maar na een cm of 2 valt het iets minder op, zelfde als met hoofd haar. M'n sik is nu vanaf begin tot einde ongeveer 5 cm alleen valt dat ook wat minder op ook omdat er nu wat slag in komt (wat ik wel mooi vind :D)
 

maximum

Zware baard
7 cm is groot... Vind ik dan he.. Het lijkt hier wel stil te staan.... Cm per maand lijk ik echt niet te halen...

Als je haar wat krult lijkt het van niet;)Trek er maar eens 1 uit en trek hem maar eens uit..Dan zul je zien dat het wel klopt ongeveer(Y)Beard up:)>
 

Tim

Baard
5,5 maand onderweg en even een update... Nog steeds groeiend en slecht af en toe even wat vluchtig bijknippen... Snor hou ik wat kort...
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    140,5 KB · Weergaven: 133

Tim

Baard
Ja begint wel ergens op te lijken nu.... Had even het idee dat het wat piekerig werd onderop....
 

Almer

Baard
Is vaak wel zo in mijn ervaring dat piekerige. Afhankelijk van de lengte waar je naar streeft zou ik er niet teveel aan doen. Tenzij je denkt dat je de lengte al hebt die je graag wilt.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekker Tim! :D
Die borstel schijnt minstens even goed te zijn als de OAK. Ben benieuwd wat je er van vindt..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ben ook wel benieuwd naar de zeus-borstel (al voldoen de OAK en de mini-Mr.Bear prima hier gelukkig ;) )

De neklijn verzorgen was ook iets dat ik graag achter me heb gelaten maar ik had er niet zo'n haat-relatie mee als jij blijkbaar :D
 

Tim

Baard
Borstel is lekker hoor... Aan de harde kant maar dat vind ik juist zo lekker. De balsem zit erin...

Nu mijn geluk bij een ongelukje. Ipv mijn blok zeep zat er een extra grit wax van honest amish in. Even gebeld en ze sturen het blok direct op. En ik mag het blikje wax houden... Lekker hoor mijnbaard.nl :)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Persoonlijk ben ik ook een grote fan van de hardere types borstel.
Vandaar dat ik mijn klein exemplaar van Mr. Bear nog liever gebruik dan de OAK.

Jammer van de verkeerde levering maar wel leuk dat je nu als bonus de wax mag houden (Y)
 
  • Like
Reactions: Tim

Tim

Baard
Mijlpaaltje bereikt.... Na wat pluizen valt er een haar uit... Even meten en de onderkant blijkt 10,5 cm te zijn... :)>

image.jpeg
 
Banner image
Top