Arjay's gezichtsbeharing

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Superbaard! :)>(Y)
Als je nu even je YouTube-kanaal vermeldt, dan kun je binnenkort stoppen met het reguliere werk en gaan rentenieren van de inkomsten als vlogger. :cool:
[DOUBLEPOST=1477209511][/DOUBLEPOST]Nu volgt enige reclame, niet wegzappen:

BEARDED ARJAY

image.png
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Das denk ik meer de lichtinval.. snor heeft zelfde kleur en dikte namelijk als de rest ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ah op die fiets.. tja, hij is voor mij nu op een redelijk maximale lengte.. En zijkanten van de snor zijn best redelijk lang hoor, alleen kam ik het in de baard.. vind ik persoonlijk iets beter staan.
 

maximum

Zware baard
Persoonlijk heeft mijn voorkeur je profielpic ipv die op het plaatje in professor zijn post met de wat vierkantere variant..Ben zelf ook meer rondingen in mijn baardje aan het creeeren..Al blijft jou baard hoe dan ook uiteraard episch Arjay:)>
 

Weeble

Volle Baard
Persoonlijk heeft mijn voorkeur je profielpic ipv die op het plaatje in professor zijn post met de wat vierkantere variant..Ben zelf ook meer rondingen in mijn baardje aan het creeeren..Al blijft jou baard hoe dan ook uiteraard episch Arjay:)>

In zijn nieuwste video laat hij zien hoe hij zijn baard weer rond maakt ;)
 

maximum

Zware baard
Het was gewoon een snelle screenshot om de aandacht op het YouTube-kanaal te vestigen. Tijdens het verloop van de clip veranderd de vorm van de baard van @Arjay
Het vierkante model vind ik trouwens best mooi. (Y)

Ieder zijn ding uiteraard prof(Y)
Ik houd de laatste tijd meer van zo lang mogelijk maar toch net gestyled..
Is dat niet meer mogelijk bij mezelf dan heb ik mijn eindlengte bereikt..Beard up:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Met veel plezier heb ik de ontwikkeling gelezen van je geweldige baard.
Ik vind de vorm schitterend, recht vaon onder.

Laat je ze bakkenbaarden op die lenge groeien of houd je die korter, het lijkt me dat die dan zo lang worden en die mooie slag die jij in je baard heb eruit zakt.

Doe je zelf wel eens onderhoud of laat je alles door een barbier doen?
 

Linders

Baard
Ik vind helemaal geen filmpjes van Arjay. Is het gewoon 'Bearded arjay' intypen op YouTube? Ik vind namelijk wel een Bearded arjay, maar daar zie ik geen openbare video's op. Kan dit kloppen?
 
Banner image
Top