24-hour rule

RonnieDoorzon

Volle Baard
Grrrrmmmppffff.

Ik zit nu al op de 80 hours rule.
Niets helpt meer tegen de onwillige eigenwijze springerige haren.
Misschien de ''Heavy Duty'' van Honest Amish eens bestellen en proberen.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hier hetzelfde. Baard heeft een eigen wil. En het gekke is dat ik m op dit moment nog het beste in het gareel krijg met baardolie alleen.
Het lijkt wel of ie met al mijn baardbalsems, dus van DGSC, Honest Amish, en Mr Bear Family, meer pluist, dan met olie alleen, nu.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ook dit zijn weer fases, net als dat je in het begin door de jeuk en irritatie heen moet bijten.
Deze fases zal je vaker meemaken, ik heb er verschillende meegemaakt maar dat is een kwestie
van kiezen of kabelen, trimmen (Bah, wat een vies woord) of doorzetten en je proberen hier overheen
te zetten, aan jullie de keus.
Ik heb weken gehad van bijna alleen maar slechte baarddagen maar ik ben blij dat ik de 24-uursregel
toegepast heb al duurde die soms wel eens héél wat langer :( :) (Y)
 

Baardsap

Stoppelbaard
Goede tip en sta er helemaal achter!
Vooral ook voor de 'startende' baardbroeders onder ons.

Geduld is een schone zaak, 24h-rule zal je helpen!
 

Coldzero

Stoppelbaard
heb een beginnende baard na 6 weken afgeschoren omdat ik het even zat was en had gelijk spijt dus ben weer vol goede moed opnieuw begonnen en inmiddels weer op het oude niveau. Dus zeker de 24+ uur regel toepassen in het begin, is een goede tip.
[DOUBLEPOST=1468416336][/DOUBLEPOST]heb een beginnende baard na 6 weken afgeschoren omdat ik het even zat was en had gelijk spijt dus ben weer vol goede moed opnieuw begonnen en inmiddels weer op het oude niveau. Dus zeker de 24+ uur regel toepassen in het begin, is een goede tip.
 
Banner image
Top