1eerst maandje

tijn

Zware baard
Hoi Kevin, welkom hier op het te gekke forum. Er valt een hoop te lezen/leren hier. Je bent al goed opweg om een baard te kweken. Ik zou nog niet naar de barbier gaan ( of ze moetten er een lekker sappie hebben hahahaha), want daar is het nog veeeeeel te vroeg voor. Gewoon geduld hebben. Sucses met jou baard reis:)>
 

Kevin91

Baard
Ff een update

Ondertussen 7 weekjes in

Kga het nog zeker laten groeien tot 10 weken en dan beginnen te kijken voor een stijl:)
 

Bijlagen

  • 20190930_203510.jpg
    20190930_203510.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 202
  • 20190930_203452.jpg
    20190930_203452.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 193
  • 20190930_203552.jpg
    20190930_203552.jpg
    2 MB · Weergaven: 201

Kevin91

Baard
Wel ik ben net naar de barber geweest om het een beetje proper en vorm te geven maar nu heeft die veel te veel van de zijkanten geschoren en de uitlijning is helemaal scheef..?
 

Bijlagen

  • 20191002_124514.jpg
    20191002_124514.jpg
    2 MB · Weergaven: 191
  • 20191002_124552.jpg
    20191002_124552.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 188

Ardjan

Baardaap
Knap balen Kevin! :(
Het meest erge vind ik dat de halslijn nu veel te hoog staat!
Het van tevoren duidelijk aangeven "wat wél en wat niet" is erg belangrijk!
Voorlopig maar weer laten groeien, kerel! En even niet naar de barbier gaan! ;)
Hopelijk zien we binnenkort weer een mooie baard! :)>(Y)
 

Nib85

Volle Baard
Communiceren met de barbier is essentieel.
Geen nood groeit wel weer aan.

De meisjes vinden deze playmobil/action man look hartstikke mooi, dat scheelt. ;)

Ik zit nog even te kijken naar je eerdere foto’s, maar ZONDE!! Voorlopig de barbier (sowieso deze) maar even skippen.
 

NilanG

Baard
Hey man, ik heb dezelfde fout gemaakt man ! Een ding wat we ervan moeten leren is laat het gewoon groeien tot er echt een flinke baard hangt , dan naar een barbier die zelf veel ervaring heeft met flinke baarden en begrijpt dat je een dikke baard wil die een beetje shaping nodig heeft en niet een kort strak baardje ...

Vanaf nu zal ik het altijd zelf doen ... ben eigenlijk mn eigen barber... jij en de rest zijn welkom als ze een kleine shaping nodig hebben !

Voor nu lekker laten groeien kerel , je hebt een top baardgroei met je 22 jaren jong!

Succes , Nilan

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Wel ik ben net naar de barber geweest om het een beetje proper en vorm te geven maar nu heeft die veel te veel van de zijkanten geschoren en de uitlijning is helemaal scheef..?
Ha Kevin,
Ontzettend jammer dat dit gebeurd is deze barbier heeft duidelijk heel iets anders in gedachten gehad.:(
Als ik alles zo lees vind ik ook dat een barbier best wel een wat pro-actieve houding mag aannemen alvorens ze te werk gaan.
Ze moeten eerst met een voorstel komen over hoe zij denken jou baard bij te gaan werken. Daarnaast moeten ze ook oog hebben voor wat het beste bij je past.
Naar deze barbier moet je in ieder geval niet meer gaan. Gelukkig heb je een erg goeie baardgroei dus de schade zal zich snel herstellen.:)
Je zou je ook eens moeten verdiepen in het zelf onderhouden van je baard want voor een klein beetje bijwerken heb je echt geen barbier nodig.
Een bezoek aan een barbier vind ik alleen nuttig als er groot onderhoud gepleegd moet worden of als je een totaal ander baardmodel wil hebben.
Heel veel sterkte en we zien je binnen kort weer terug met een mooie baard(Y)
Texman :)>
 

DNA76

Baard
Nogmaals ... snoeien is niet groeien.
Jammer van die baard man. Positieve is dat je altijd kan bijgroeien maar dat vraagt zijn tijd natuurlijk. Wees geduldig en blijf weg van die barbier, je zal zien dat je vanzelf een mooie degelijke baard zal kweken. Succes
 

Olav1975

Volle Baard
Maar wie gaat er dan ook binnen twee maanden naar een barbier? :rolleyes:
Er valt nog helemaal niets bij te werken.;)
Geef je baard nu eerst maar eens minimaal een half jaar de tijd om zich te ontwikkelen en ga dan eens een vorm aan laten brengen.

Helemaal eens!
Maar de 'barbier' is in mijn optiek toch een echte prutser. Ik zie verschil tussen links en rechts en vooral rechts een slordige lijn
 
Banner image
Top