1eerst maandje

Texman

Koning Baard
Op termijn zal het zich langzaam gaan opvullen maar dat gaat niet snel dus hou daar rekening mee.
Aan de andere kan vind ik dit helemaal geen probleem want het geeft je baard aan de voorkant een aparte vorm.(Y)
Er zijn veel mannen die dit juist als vorm in hun baard laten zetten.:)
 

Kevin91

Baard
Hey peeps ff een vraagje,

Ik heb nu ondertussen de baard 6 weken ongeveer laten groeien en het begint een mooie lengte te krijgen maar nu komt er zeg maar een beetje een wildgroei te ontwikkelen(de haartjes steken alle kanten uit) en na het kammen is het wel beter ma na 20min is het weer zeg maar het zelfde,iemand hier wat tips voor of hoort dit erbij? Kwow zelf naar de barber gaan voor de loshangende haartjes weg te laten knippen maar ik wil erzo weinig mogelijk lengte van af omdat ik het nog wil verder laten groeien. Mvg alvast(fotos komen later vandaag of morgen van progress).
 

Ardjan

Baardaap
maar nu komt er zeg maar een beetje een wildgroei te ontwikkelen(de haartjes steken alle kanten uit) en na het kammen is het wel beter ma na 20min is het weer zeg maar het zelfde
Dat van die wilde eigenwijze haren is zeker herkenbaar, mooi is het niet maar dit is ook weer een fase in de baardreis, het hoort erbij.
Gewoon niet te vaak in de spiegel kijken! ;):D:eek: want dan zie je altijd wat! :mad:

download.png
 

Skaggy

Volle Baard
Hoi Kevin het hoort erbij en wanneer je jouw baard langer wilt laten groeien moet je vooral niet snoeien. Met olie en balm kun je proberen om de opstandige haren plat te leggen. Met het langer worden zullen de haren steeds minder pieken. Een enkele dwarse haar kun je afknippen maar daar zou ik het dan ook bij laten. Lekker laten groeien en niet te veel piek(er)en.:D Beard on! (Y):)>
 

Kevin91

Baard
Hee boys,ff een vraagje

Ik heb nu met de lockdown mijn baard gewoon 3 maanden(vanaf volgende week) laten groeien zodat mijn baard wat voller er zou uitzien maar nu weet ik niet echt wat ik zou doen,heb volgende week een afspraak bij de barber en zou ik het nu terug korter maken,laten groeien nog of het gelijk laten maken omdat de bovenkant van mijn wangen korter en minder vol is dan de onderkant en rest van mijn baard..fotos volgen morgen nog natuurlijk als ik thuis ben,

Bedankt alvast!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het is logisch, dat de zijkanten minder vol zijn, dan de onderzijde van de baard na een periode van 3 maanden, want daarvoor moeten die haren dezelfde lengte als de onderzijde bereikt hebben en dan ben je zo'n 2 jaar verder, dus als je het door de barbier in laat korten kom je nooit op lengte en volheid.
Een serieuze baard is geen lock-down tijdsverdrijf, maar kost veel moeite en onderhoud.
Bekijk de vele goede baarden van de Baardforummers en zie hoelang zij reeds bezig zijn.
Maak je keus: baard eraf of ervoor gaan. Een middenweg is er niet!
 
Banner image
Top