Van stoppel aard naar.........

Giant

Zware baard
Ik ben weer terug van weggeweest. Een tijdje terug naar de barbier geweest waar het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb niet duidelijk genoeg gezegd wat de bedoeling was en er is nogal wat afgegaan. Ik was er behoorlijk ziek van maar het groeit gelukkig vanzelf weer aan.

Vandaag deze bestelling binnen gekregen, ik moet zeggen het ruikt erg goed. Ik ben een liefhebber van Mad Viking Valhalla maar dat was weer (of nog steeds) uitverkocht, dus dan maar wat anders proberen.

Bekijk bijlage 24971
Altijd leuk om nieuwe producten uit te proberen.
 

Michael86

Baard
Ik ben vooral benieuwd naar hoe goed de olie werkt, want daar zit wel verschil in.
Ik heb deze al enkele keren verwijderd omdat ik dan twijfel aan de werking. Maar ik ben nu wat pan drwal aan het proberen die ook goedkoop zijn. En sommige bevallen mij ook zeer goed, wel te vermelden dat er geen druppelvoorziening in de kleine flesjes is wat wel vervelend is. Ik heb nog geen grotere gekocht maar deze zijn wel met pipet meen ik. Ik ben ook benieuwd naar je mening
 

Skanti

Baard
Mijn ervaring na het een paar dagen gebruikt te hebben.

De geur zou whiskey vanille moeten zijn maar als ik de olie gebruik dan ruikt het voor mij als vaporub, dat al snel overgaat op een soort wiet-lucht(wel kwaliteits wiet haha). Vanille is echt nergens te vinden. Mijn vrouw ruikt wel whiskey en iets dat ze niet kan plaatsen en dan heel ver weg wat vanille.

De balm geeft weinig hold en weinig geur.

De verpakking is leuk maar ik zou het niet aanraden.
 

Macx

Baardaap
Ik vind Layrite een goed product, het is wat dikker dan gewone olie, het trekt snel in je baard en is totaal niet vettig, en het ruikt vanilleachtig.
Dit vind ik wel een aanrader
layrite-concentrated-beard-oil
Het is vooral voor lange baarden een goed idee dit fijne baardproduct te gebruiken, het voorkomt vieze vette kragen. Daarom gebruik ik het tijdens mijn werk zodat mijn kleding schoon blijft.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb inmiddels de Olympus baardolie van "Rossberck" gebruikt.
De olie is niet al te vet en trekt heel snel in je huid.
Er zit een niet al te sterke bosachtige geur aan die vrij snel verdwijnt.
Dit is gewoon een goede no-nonsens olie die ik kan aanraden voor iedereen die niet zo met geuren bezig is.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Het is vooral voor lange baarden een goed idee dit fijne baardproduct te gebruiken, het voorkomt vieze vette kragen. Daarom gebruik ik het tijdens mijn werk zodat mijn kleding schoon blijft.
Ja ook ik heb deze gebruikt en was er wel tevreden over. Zal hem binnenkort weer eens aan mb verzameling toevoegen.
 
Banner image
Top