Tips voor mensen die hun baard willen laten groeien

backscratcher

Stoppelbaard
dag mensen, ik ben nieuw hier. Nu heb ik anderhalve week mijn haar laten staan. Alleen morgen heb ik een sollicitatiegesprek. Is trimmen verstandig, of zeg je alleen olien en de kam erover? :)
 

zenn

Zware baard
60188240a09f4a0467c8e361af782e55.jpg


a284fe8f43918407001df7e64c87d34a.jpg


:p
 

backscratcher

Stoppelbaard
haha die ga ik onthouden! Voor de rest ja, bij mij is mijn snor en sikje al heel rap gegroeid, hoewel mijn wangen er wat langer over doen! Ik kan hem in zijn kortste stand een beetje trimmen, wat ik nu ook gedaan heb. Ik zal een foto binnenkort plaatsen hoe hij er nu uitziet!

deze foto is van ong drie weken
 

Bijlagen

  • WP_20170207_22_11_30_Pro.jpg
    WP_20170207_22_11_30_Pro.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 42

zenn

Zware baard

Ff over je sollicitatie; het is natuurlijk hoe je er zelf & het bedrijf waarbij je solliciteert hier tegenover staat...
Maar om een goeie baard te laten staan, zal je hem gewoon moeten laten groeien.:)>

Bij de baan (assistant manager) die 'k had werd het niet geaccepteerd (evenals piercings/tattoo's.), ze vonden het onrepresentatief; ze wilde dat de winkels en hun medewerkers allemaal een uniform voorkomen moesten hebben. Je was gewoon een nummertje (ondanks er netjes & verzorgd uit te zien), pas je niet binnen hun beeld dan houdt het op (een oudere manager die jaren een snor had, werd zelfs gesommeerd zijn snor eraf te scheren). En dan doen ervaring & expertise er niet meer toe, hoe goed de marges die er worden gemaakt dan ook zijn. Ook waren er zo nog tig van dingen waarbij je eigen vermogen om te denken en hierna te handelen ongedaan gemaakt.

En dan ligt de keuze bij jezelf of je hierin wilt meegaan of niet, ik in ieder geval niet.:cool:
 

backscratcher

Stoppelbaard
Ff over je sollicitatie; het is natuurlijk hoe je er zelf & het bedrijf waarbij je solliciteert hier tegenover staat...
Maar om een goeie baard te laten staan, zal je hem gewoon moeten laten groeien.:)>

Bij de baan (assistant manager) die 'k had werd het niet geaccepteerd (evenals piercings/tattoo's.), ze vonden het onrepresentatief; ze wilde dat de winkels en hun medewerkers allemaal een uniform voorkomen moesten hebben. Je was gewoon een nummertje (ondanks er netjes & verzorgd uit te zien), pas je niet binnen hun beeld dan houdt het op (een oudere manager die jaren een snor had, werd zelfs gesommeerd zijn snor eraf te scheren). En dan doen ervaring & expertise er niet meer toe, hoe goed de marges die er worden gemaakt dan ook zijn. Ook waren er zo nog tig van dingen waarbij je eigen vermogen om te denken en hierna te handelen ongedaan gemaakt.

En dan ligt de keuze bij jezelf of je hierin wilt meegaan of niet, ik in ieder geval niet.:cool:
ik heb hem voor nu even getrimd, ik begin over een maand! :) dus kan hem lekker laten groeien. Het gaat om de baan technisch adviseur haha
 

Ardjan

Baardaap
Gefeliciteerd met je baan en welkom op het forum!
Dat je de baan hebt komt waarschijnlijk door je 3-weken-baardje.:D Normaal gesproken is dat de 'zwerversfase', maar kennelijk voor jou de goeie look. :)
Succes met Baan & Baard! :)>
 

backscratcher

Stoppelbaard
is het al aangeraden om baardolie te gebruiken? (wanneer je baard maar net een maand oud is).
nu gebruik ik zelf ipv Biotine, pillen met alle vitamines. plas toch de onnodige vitamines uit :p
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Eh, niet echt. Sommige vitamines zijn "stapelbaar" en plas je dus niet uit. Een overdosering zorgt voor dezelfde symptomen, als een tekort aan deze vitamines. :(
 
Banner image
Top