Terug een baard

Michael86

Baard
Ik zal het nog eens proberen 1van de dagen. Maar het probleem is een beetje dat ik de snor niet echt naar boven gekrold blijft staan. Misschien wax niet sterk genoeg? Of misschien al te lang naar beneden getraind. Of misschien niet goed genoeg geprobeerd. Ik zal het nog eens proberen. (Y):)>
 

Macx

Baardaap
Met een verwarmde borstel krijg je de snor wel getemd, ik gebruik zelf zo af en toe ook de verwarmde borstel voor de snor.
Je moet er wel mee oppassen dat je snorharen niet te warm worden. Een baardstyler wordt het ook genoemd.
 

Michael86

Baard
Met een verwarmde borstel krijg je de snor wel getemd, ik gebruik zelf zo af en toe ook de verwarmde borstel voor de snor.
Je moet er wel mee oppassen dat je snorharen niet te warm worden. Een baardstyler wordt het ook genoemd.
Dat heb ik liggen, en zal ik eens proberen
 

Mohamed

Baard
Goede dag allemaal,

Ik ben Michael en 37jarige Belg. Desondanks ik me graag scheer, toch terug mijn baard laten groeien. Ik weet niet meer waarom maar met de feestdagen wou ik terug mijn baard. Misschien door de koude ik heb vroeger lang een baard gehad maar deze uiteindelijk altijd terug afgedaan door pelletjes en geïrriteerde huid. Maar ik had ook nog nooit van een verzorgingsmiddel gehoord. Tot nu toe gaat alles prima en ben ik zot van die produktjes.
Ik ben hem nu gewoon aan het laten groeien, ik zou graag richting Lumberjack stijl gaan. Ik trim nu mijn baard zelf 1x om de maand een beetje in vorm. Nek en wangen scheer ik wel 2a3daags ook omdat ik gewoon nog wil scheren
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.
groetjes
Mooie baard ik hoop de mijne ook zo te krijgen zeker op men wangen is het moeilijk
 

Mohamed

Baard
Goede dag allemaal,

Ik ben Michael en 37jarige Belg. Desondanks ik me graag scheer, toch terug mijn baard laten groeien. Ik weet niet meer waarom maar met de feestdagen wou ik terug mijn baard. Misschien door de koude ik heb vroeger lang een baard gehad maar deze uiteindelijk altijd terug afgedaan door pelletjes en geïrriteerde huid. Maar ik had ook nog nooit van een verzorgingsmiddel gehoord. Tot nu toe gaat alles prima en ben ik zot van die produktjes.
Ik ben hem nu gewoon aan het laten groeien, ik zou graag richting Lumberjack stijl gaan. Ik trim nu mijn baard zelf 1x om de maand een beetje in vorm. Nek en wangen scheer ik wel 2a3daags ook omdat ik gewoon nog wil scheren
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.
groetjes
en mooi grijs zo wil ik het ook
 

Michael86

Baard
Een late update
Sorry mannen het was nog al druk de laatste maanden.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en het beste mannen.
groetjes Michaël
 

Bijlagen

  • IMG_0340.jpeg
    IMG_0340.jpeg
    200,9 KB · Weergaven: 43
  • IMG_0341.jpeg
    IMG_0341.jpeg
    250,5 KB · Weergaven: 45
  • IMG_0342.jpeg
    IMG_0342.jpeg
    245,6 KB · Weergaven: 44
  • IMG_0343.jpeg
    IMG_0343.jpeg
    180,4 KB · Weergaven: 45

Michael86

Baard
Mercie mannen, ik heb mijn onderbaard wel moeten uitdunnen.
Ik zat met de luxe van te veel volume, ik kon mijn hoofd niet bewegen zonder op Paulus de boskabouter te lijken :)>. Nu is dit al een beetje beter en dit zal volgens mij nog beteren met nog wat extra lengte.
 

Macx

Baardaap
Nog een update, klaar om een namiddagje te gaan petanquen.
groetjes en een fijne zondag aan iedereen
WoW! Dat is een baard! Fantastisch gewoon, en zo mooi vol onderin, en de mooie kleurschakeringen, deze baard hoort ook een plaatsje in het topic, 'Post hier uw Favoriete baard' het is een echte topper.(Y)(Y)(Y)
 

Michael86

Baard
Ik zal 1 van de dagen is een foto nemen. Voor het baard/pijp topic.
Maar ik heb ook nog een vraag, mijn baard is vol (mis wel te vol). Mijn neklijn ligt momenteel boven mijn adamsapel. Wat op zich hoog is voor een lange baard. Ik zou nog wat willen laten groeien om te zien wat mijn mogelijkheden zien. Maar moet ik dan ook niet mijn neklijn laten zaken om de baard onderaan niet een “te dunne“ baard te bekomen? Ik ben zeker dat er hier experts zijn dat mij een antwoord op deze vraag kunnen bezorgen. Alvast bedankt iedereen met de complimenten. (Y) :)>
 
Banner image
Top