Steef's baard-ontwikkelingen

ISYMFS

Baard
Aardige mat heb je daar onder je kaken hangen, vrind. Nice!

Ben benieuwd wat de barbier ervan zal maken. Ik ga zelf volgende week een (eerste) bezoekje brengen.
 

Steef

Baard
Slecht nieuws te horen gekregen gisteren van mijn baas... De baard moet eraf :(:(:(
Ik werk op een olieraffinaderij in de fabrieken als proces operator. Daar bestaat de mogelijkheid dat je een persluchtmasker op moet tijdens noodgevallen met gevaarlijke stoffen. Een baard sluit niet goed aan op het gezicht, wat dus gevaarlijk is. De regels hiervoor zijn in loop der jaren verzwakt, en nu lopen er net als ik meerdere collega's rond met een baard. Echter gaat ons bedrijf de regels weer aanscherpen, en is bij iedereen het verzoek gekomen de baard af te scheren :mad:
Dus het is niet anders, morgen gaat ie eraf en ga ik glad het nieuwe jaar in. Ik vind het erg jammer dat het zo moet, maar ik begrijp het aan de andere kant natuurlijk wel.

R.I.P baardje :(
 

Stouwe

Baard
Jow dat is zuur zeg. Maar wel de enige zinvolle reden om er van af te zien inderdaad.. Sterkte morgen..
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja, de wereld vergaat natuurlijk niet en veiligheid voor alles uiteraard :(
Jammer en wie weet wordt er in de toekomst een persluchtmasker uitgevonden voor mannen met baarden :rolleyes:
Sterkte met dit verlies :( :mad: :(

Groeten Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Balen man..

Hitler mocht ook geen baard dragen ivm gasmasker. Vandaar dat snorretje.. Misschien een alternatief? ;)

Nee flauwe grap..
Sterkte! :(
 

Steef

Baard
Misschien is een stoppelbaard een optie Steef?

Daar is gisteren over gesproken, een stoppelbaard kan hetzelfde effect geven, dus dat gaat helaas ook niet.

De ontwikkelingen van maskers gaan wel de goede kant op. Ik heb bijvoorbeeld een vluchtmasker (zakformaatje) en deze is ook aangepast voor baarden (met mondhapper in plaats van over het gezicht).
Maar wij moeten nog steeds in geval van nood de bedrijfsbrandweer kunnen begeleiden in de fabriek zodat zij weten welke afsluiters dicht moeten om iets in te sluiten. En dát is de enige situatie dat je problemen hebt met een baard want je moet toch met perslucht op. Mocht dit in de toekomst veranderen dan is er geen belemmering meer om een baard te hebben. Dus wie weet.

Bedankt iedereen! Ook voor alle baard adviezen, ik heb er veel aan gehad (Y)(Y)
 

GlennBG

Volle Baard
Balen voor je..maar er zijn ergere dingen. Het is maar haar wat je altijd weer terug kunt laten groeien. Safety First! Ga je goed.
 
Banner image
Top