Steef's baard-ontwikkelingen

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ga de laatste tijd ook de deur niet meer uit zonder mijn mini-Mr. Beard Family-borstel (Y)
 

Johan

Baard
@Cowboy Ik zou het borstelen toch echt tot een minimum beperken. De effecten hiervan zijn echt heel anders dan van de kam. Met veel borstelen sloop je je baard.
 

maximum

Zware baard
@Cowboy Ik zou het borstelen toch echt tot een minimum beperken. De effecten hiervan zijn echt heel anders dan van de kam. Met veel borstelen sloop je je baard.

Ik heb niet eens een kam;)Borstel het 2x per dag:)(Y)Met een kam heb je meer kans dat je 'droge' haren eruit trekt..Nat haar kun je beter kammen..Althans volgens mijn vrouw die kapster is(Y)..Ik ontwar het met een pinnenborstel na haardrogen of fohnen en polijst het evt. nog na de baardolie met een varkenshaar borstel:)Maarja zoals eerder vermeld ieder baardje een ander riedeltje:Dgrt:)>
 

Johan

Baard
@maximum Ik trek er wel eens een hartje uit inderdaad, maar daar kan ik me echt niet druk om maken. 1 of 2x borstelen moet je ook niet van in paniek raken (al trek je er dan heel wat meer haren uit, maar ook daar kan ik me niet druk om maken, ik borstel elke ochtend voor het douchen.) maar dat is iets anders dan de hele dag je borstel bij je dragen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik borstel niet in sessies van anderhalf uur hé :rolleyes:

Ik rijd (veel) met de motor, draag een integraalhelm en elke keer dat ik de helm afzet staan de zijkanten van mijn baard dus paraplu.
Die strijk ik dus met enkele borstelhalen weer in de plooi voor ik mijn weg te voet verder zet.
Voor zover ik kan merken is er niet bepaald extra haarverlies en over slopen zou ik het dus niet echt durven hebben ;)
 

Johan

Baard
@Arjay Ik gebruik de borstel van billy jealosy en er komt echt wel wat haar uit hoor, neem dat van me aan. en niet alleen de loszittende haartjes. Maar goed, wij baarmannen doen altijd net alsof we meteen kaal worden. Valt reuze mee een baard bestaat uit meer dan 3 haartjes hoor. Sorry Arjay, bij jou gebeurd dit ook gewoon :p
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Weinig last van.. In mijn OAK borstel vind ik na een paar goeie borstelbeurten wel wat pluisjes en enkele haren. Maar er haren uittrekken gebeurt mij enkel en alleen bij het kammen.
Zoiets verschilt blijkbaar per baardklant. ;)
 

Almer

Baard
Ze vallen er bij mij ook regelmatig uit hoor, maar als je de haren bekijkt die eruit komen dan zet het exact kurkentrekkers dusja dat wil wel blijven hangen in de rest. Klit dus ook als een malle

No worries, blijft gewoon doorgroeien bij mij iig.
 

Steef

Baard
Vandaag is het 3,5 maand geleden dat mijn dochtertje geboren werd, en ik mij sindsdien ook niet meer scheer :p
Naar de barbier ben ik nog steeds niet geweest. Dat wil ik binnenkort toch wel gaan doen. Vooral de lijn langs mijn oor kan wel wat strakker.
De wangen zullen niet veel dichter groeien ben ik bang. Maar hopelijk ziet het er beter uit als er meer lengte in komt. Come on gravity!

IMG_3452_klein.jpg

IMG_3457_klein.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Er kunnen veel dingen gebeuren als je het maar tijd gunt, 3,5 maand is nog
niet zo erg lang dus dit gaat zeker goed komen, beard on :)>
 

maximum

Zware baard
Ik sluit me aan bij Hans(Y)
Ziet er goed uit voor 3,5 maand;)
Lekker laten groeien dan komt het vanzelf goed:)Evt. de springhaartjes bijknippen en verder goed verzorgen..Beard up:)>
 
Banner image
Top