Nostalgie

Carlstein11

Volle Baard
Mijn oma had vroeger een kruideniers winkel waar deze verkocht werden. In de winter stond heel de keuken vol met half bevroren flessen.
In de opslag waar geen verwarming was hoorde je af en toe de daar opgeslagen bevroren flessen uit elkaar klappen. Maar lekker dat ze waren!exota.jpg
[DOUBLEPOST=1520446586][/DOUBLEPOST]Deze ellende moest mijn moeder altijd zie.Ik heb er nu nog een trauma vano_Opeyton-titles.png
 

Texman

Koning Baard
Wij noemde dit drankje vroeger Exploza omdat de flessen volgens een consumenten programma ook onder normale omstandigheden konden ontploffen.
Later bleek hier niets van te kloppen omdat het e.e.a. in scene was gezet. Helaas was het toen al afgelopen voor Exota:(
Peyton Place was inderdaad vreselijk. Ik weet niet meer of het de moeder was van Allison of Rodney maar ze keek altijd vreselijk lodderig uit haar ogen.:confused::confused::confused:
 

Texman

Koning Baard
Ja, die stoere Fons op zijn motorfiets was zelf helemaal niet zo'n motorheld. Privé maar ook op de set hield hij er niet van.
Geeft niets want de serie was door de Fons juist heel leuk.:)
 

RCM

Baardaap
PU6gAjQ.jpg


LcOYNRp.jpg


Rc9qasC.jpg
 
Ja, die stoere Fons op zijn motorfiets was zelf helemaal niet zo'n motorheld. Privé maar ook op de set hield hij er niet van.
Geeft niets want de serie was door de Fons juist heel leuk.:)

Die ken ik ook nog...Henry Winkler! En het bekende begindeuntje...
zijn twee duimpjes omhoog en "eeeey" zeggen..:)
Goed gevonden van @Glenn . Inderdaad een stukje Nostalgie.
 

Gunter

Baard
voor mij qua nostalgie op tv is:

- the A-team
- Knight rider
- Airwolf

waarmee Airwolf als jeugdig Gunter'tje de favoriet was. Later de DVD box gekocht, blijkt dat alle achtervolgingen dezelfde beelden zijn. Maar toch, Stringfellow Hawk met zijn cello op de aanlegsteiger, met de havik scherend over het water....

En daarna... Miami Vice. daar bleef ik voor thuis.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En als kind wist je toen niet @Texman , dat de in 1819 door Walter Scott verzonnen Saxische ridder in een overwegend Normandisch Brittanië voluit Sir Wilfred van Ivanhoe heette.

En er was meer televisie-plezier:

image.jpeg

Fantastische "four gallon hat" van zoon Hoss.
 

Texman

Koning Baard
En daar waren ook The Thunderbird's
serveimage (39).jpg
[DOUBLEPOST=1520676589][/DOUBLEPOST]En Battlestar Galactica vond ik geweldig met commander Adama.
serveimage (40).jpg
[DOUBLEPOST=1520676888][/DOUBLEPOST]The High Chaparall ook zo'n hit serie. Was een beetje de opvolger van Bonanza.
serveimage (41).jpg
 
Banner image
Top