Nostalgie

Texman

Koning Baard
Thunderbirds nooit echt gekeken. Maar ik heb wel eens een film met gelijkaardige poppetjes gezien.

Ha Rob,
Aan alle reacties kan je duidelijk het leeftijdsverschil zien.:)
TEAM AMERICA en Liegebeest ken ik niet. Weet ook niet of dat op de Nederlandse tv is uitgezonden.
In Nederland was jong en oud weer dol op de Fabeltjes krant. Aanvankelijk bedoel voor kleine kinderen maar doordat er steeds meer ingespeeld werd op de actualiteit ook zeer populair ben de ouderen.:D
Texman:)>
[DOUBLEPOST=1520931920][/DOUBLEPOST]
Met een zeer jonge Clint Eastwood in een televisiereeks in de lijn van Bonanza en The High Chaparell:
Geweldige serie waarvoor we aan de buis gekluisterd zaten.:):):)
Rowdy Yates , Gil Favor en de kok Wishbone zitten nog steeds in mijn hoofd.
Texman:)>
 

Bijlagen

  • Fabelkrant.jpg
    Fabelkrant.jpg
    111,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
:):):):):):):):):)

NxFqT3X.jpg
 
Nu we het toch over programma's hebben . ;)
Hier keek ik toen graag naar...
Voila!
Alfredjodocuskwak_logo.jpg

Alfred judocus Kwak, Henk de Mol , Dolf de kraai ... :D

En ook de beroemde soundtracks "spetter pieter pater" , en " Ik ben vandaag zo vrolijk"
Allemaal door Herman Van Veen.

Ik word er meteen vrolijk van als ik eraan terug denk. :)

alfred-j-kwak.jpg
 
@Texman ... Inderdaad!

Bij mijn generatie zal het vooral de jaren 90 en later zijn, voor andere de jaren 80 enzovoort.

Team America is een komische film die gemaakt is door de makers van South Park en Baseketball. :)
Thunderbirds ken ik ook hoor maar nooit gekeken. één had een groene raket dat is al dat ik weet. Mijn achterneefje had het speelgoed ervan. :D

Dat van liegebeest wist ik niet.
Onlangs iets over de boefjes gepost. Dat was volgens mij zowel in Nederland als België te bekijken in het programma Villa Achterwerk. (op één van de Nederlandse zenders die we in België konden bekijken.) Fabeltjes krant is hier ook gekend. :)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
He-man, Captain America, The A-Team, StarCom, Seabert, Ovide, Boes, Teddy r*kspin, Nightrider, Airwolf, Eek the Cat, Thundercats...
You name it.. zo veel :)

Maar the master: MASK (die auto-serie)
 
Banner image
Top