Nog een paar vraagjes mbt het laten groeien van mijn baard.

Ik krijg deze laatste paar dagen zoveel gezeur over mijn baard. Hij zou er erg onverzorgd uitzien. Haartjes gaan alle kanten op.

Iemand suggesties?
 

Yannick

Baard
Dat zal dan net als voorgaande berichten: olie zijn.
Met wat balsem of wax hou je het meer in toom.
Ik had zelf dat t er onverzorgder uitzag omdat mn wangen en neklijn niet bijgewerkt waren.
Probeer je neklijn strak te scheren (niet te hoog!!) en je wangen idem dito maar niet te laag :p

Voor trim tips: Youtube is your held :)

Tondeuse en n kam doen wonderen, maar met schoon droog haar (dus zonder olie etc.) en je kan er beter 3 x overheen met steeds een korter standje. als een keer toch te kort. als je niet kaal bent is het mooi om het haar van je hoofd naast je oren vloeiend te laten overlopen in je baard qua lengte. probeer eens het een en ander. En hou ons op de hoogte(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als het echt alle kanten op groeit zou ik voor wax gaan.

Wat de commentaar betreft is het iets typisch voor mensen die je lang gekend hebben zonder en nu nog moeten wennen aan de andere "look" :)>
 

Danny

Baard
Ik heb het hier ook hoor op m'n werk. Die zingt iedere keer Sinterklaas als hij langs loopt.
Jaloers zeker.... Blijven vreemde vogels die kantoormensen. :confused:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik krijg nog regelmatig de vraag wanneer ik nu eindelijk eens naar Syrië vertrek... :confused:
 
mr bear olie is onderweg. Jongens ik zat een paar filmpjes te bekijken. Zoals deZe:

Ik vroeg me af is het ook mogelijk om hier bij de barbiera je baard te verven? Of kennen ze dit alleen in amerika en stiekem is het ook een beetje vals spelen he haha
 

Yannick

Baard
mr bear olie is onderweg. Jongens ik zat een paar filmpjes te bekijken. Zoals deZe:

Ik vroeg me af is het ook mogelijk om hier bij de barbiera je baard te verven? Of kennen ze dit alleen in amerika en stiekem is het ook een beetje vals spelen he haha
Het kan vast, ikzelf vind je eigen kleur altijd beter :p maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik zou zeggen vraag het na, of ga naar een vrouwenkapster, die kunnen sowieso verven
 

Goliath

Baard
Idd olie. Aan verven doe ik niet. Kan niet wachten tot ik helemaal grijs ben :p
Vraag me af wat er allemaal in gekochte olie zit. Ik hou niet van chemische/syntetische toevoegingen. Cocos olie alleen al is heerijk. In eten maar ook op baard en in haar :)
 

rdanklof

Stoppelbaard
Zie hierboven herkenbare situatie's staan, mijn broer begroet me al in het Arabisch, en mijn baas maakte al de vergelijking met Kabouter Plop.
Mijn vriendin stimuleert mij juist, die houdt wel van een mooie baard maar het is lastig volhouden als de mensen die het niet van je gewend zijn op feestjes als eerste vragen of je scheerapparaat stuk is ..

Vooral nu ik in de wilde "het wil niet echt mooi zitten" fase ben aangekomen en het onverzorgd begint te ogen. Ik werk mijn wangen en nek al wel een tijdje netjes bij, dus dat scheelt wel een slok op de borrel maar ik kan op dit forum heel veel troost en inspiratie vinden ;)

Zojuist na veel op dit forum te hebben gelezen m'n eerste baardborstel en olie besteld .. hopelijk gaat dat een mooi begin worden van een fijne, mooie en respect-afdwingende baard :)>
 
Banner image
Top