Mogelijkheid tot een baardreis(je)...

Jroon

Stoppelbaard
Zojuist ook een baardborsteltje besteld, ik kam nu vooral 's ochtends een keertje met zo'n goedkope plastic kam. Dank voor de tip.
 

Macx

Baardaap
Zojuist ook een baardborsteltje besteld, ik kam nu vooral 's ochtends een keertje met zo'n goedkope plastic kam. Dank voor de tip.
Graag gedaan, het gebruik van goedkope plastic kammen wordt sterk afgeraden. Bij plastic kammen kunnen er nog microscopisch kleine scherpe randen aan zitten die je baardharen kunnen beschadigen. De duurdere kammen zo van rond de 14 euro zijn van carbon of een ander materiaal en worden zorgvuldig na gekeken en waar nodig nog na gepolijst.
 

Jroon

Stoppelbaard
Over de 3 maanden grens heen, zit te denken om het binnenkort strak te laten lijnen door een barbier.
 

Bijlagen

  • 2023-05-22 11_25_59-Window.png
    2023-05-22 11_25_59-Window.png
    520,5 KB · Weergaven: 41
  • 2023-05-22 11_26_34-Window.png
    2023-05-22 11_26_34-Window.png
    854 KB · Weergaven: 41
  • 2023-05-22 11_27_05-Window.png
    2023-05-22 11_27_05-Window.png
    821,7 KB · Weergaven: 41
  • 2023-05-22 13_23_26-Window.png
    2023-05-22 13_23_26-Window.png
    672,1 KB · Weergaven: 40

Macx

Baardaap
Dat is een goed idee, Jeroen. Probeer eens of je de zijkanten van je snor kunt laten groeien, zodat deze contact maken met de wangen. Dat vult dan dat open plekje op aan weerszijden, dan heb je al een mooi ringbaardje, het is maar een idee hoor. De wangen doen het best wel goed hé? De open plekjes op de kin zullen misschien nog wel wat kleiner worden, maar dat is nu moeilijk te zeggen. Dus ik zou van de snor niets van de zijkanten laten trimmen.
 
Laatst bewerkt:

Jroon

Stoppelbaard
Dat is een goed idee, Jeroen. Probeer eens of je de zijkanten van je snor kunt laten groeien, zodat deze contact maken met de wangen. Dat vult dan dat open plekje op aan weerszijden, dan heb je al een mooi ringbaardje, het is maar een idee hoor. De wangen doen het best wel goed hé? De open plekjes op de kin zullen misschien nog wel wat kleiner worden, maar dat is nu moeilijk te zeggen. Dus ik zou van de snor niets van de zijkanten laten trimmen.
Dat heb ik al geprobeerd, alleen het lastige is dat als de zijkanten lang worden ze een beetje gaan hangen. Dan komen ze telkens in mijn mond als ik deze open doe. Maar dit is wel het mooiste inderdaad, zal het eens weer een kans geven
 

Macx

Baardaap
Dat heb ik al geprobeerd, alleen het lastige is dat als de zijkanten lang worden ze een beetje gaan hangen. Dan komen ze telkens in mijn mond als ik deze open doe. Maar dit is wel het mooiste inderdaad, zal het eens weer een kans geven
Een haardroger en een beetje snorwax doet wonderen. De Hongaarse snorwax vind ik wel aardig.
Die kun je hier bestellen en zit in een tubetje dus blijft lekker smeuïg tot het helemaal op is.

Hongaarse snorwax
 

Jroon

Stoppelbaard
Vanmorgen mijn haar laten knippen en gelijk de baard meegenomen. Bij de 'turkse kapper' in de buurt.
Voornamelijk de zijkanten wat korter en wat langere haren weg geknipt.
 

Bijlagen

  • v3.png
    v3.png
    427,3 KB · Weergaven: 33
  • n2.png
    n2.png
    425 KB · Weergaven: 33
  • v2.png
    v2.png
    572,1 KB · Weergaven: 33
  • n11.png
    n11.png
    1,2 MB · Weergaven: 33
  • v1.png
    v1.png
    318,6 KB · Weergaven: 33
  • n3.png
    n3.png
    459,2 KB · Weergaven: 33
Banner image
Top