Mijn eigen baardreis

Macx

Baardaap
Moet je eens zien, in 4 weken alweer een mooi begin van een baard, over nog eens vier weken zit er weer een halve inch aan en heb je weer een mooie baard.(Y)(Y)(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Ben er alleen nog niet uit of het weer een lange baard wordt of dat ik het hou op een korte of medium baard. Momenteel neig ik meer naar een medium baard. Maar dat kan nog veranderen in de loop der tijd.
 

Macx

Baardaap
Ben er alleen nog niet uit of het weer een lange baard wordt of dat ik het hou op een korte of medium baard. Momenteel neig ik meer naar een medium baard. Maar dat kan nog veranderen in de loop der tijd.

Ik denk een baard van een 3 inch je goed zou staan, wel iets smaller houden op de wangen maar onderkant lekker laten groeien. Je hebt een rond gezicht dan zou een blokkig model je wel goed staan denk ik. Dus de wangen dan wat smal houden, dus vanaf bakkebaard rechte lijn naar beneden en afblokken aan de onderkant. Ja ik weet ook niet goed hoe ik dat moet uitleggen, maar misschien snap je wel wat ik bedoel.
 

TMG1961

Baardaap
Ik denk een baard van een 3 inch je goed zou staan, wel iets smaller houden op de wangen maar onderkant lekker laten groeien. Je hebt een rond gezicht dan zou een blokkig model je wel goed staan denk ik. Dus de wangen dan wat smal houden, dus vanaf bakkebaard rechte lijn naar beneden en afblokken aan de onderkant. Ja ik weet ook niet goed hoe ik dat moet uitleggen, maar misschien snap je wel wat ik bedoel.

Ik heb zelf nooit geweten welke gezichtsvorm ik heb. Heb daar absoluut geen verstand van.
 

Macx

Baardaap
Ik heb zelf nooit geweten welke gezichtsvorm ik heb. Heb daar absoluut geen verstand van.
Je gezicht is wel rond hoor, als het wat smaller was geweest zou je een ovaal gezicht hebben gehad. Omdat het rond is zou ik de zijkanten kort houden en de onderkant, dus rond de kin laten groeien, daarna kun je zien wat je doet, of hoekig maken of een beetje afronden. Je moet het zelf een beetje uitproberen.
Maar in jouw geval zou ik de wangen boven wat korter houden en vanaf het punt waar het naar binnen gaat in rechte lijn naar beneden zodat het mooi wat langwerpiger wordt.
Een volle ducktail zou je ook goed staan.

Hier wat voorbeelden
Full-Ducktail-Beard-fadecartel.jpg Full-Ducktail-Beard-gabrithebarber.jpg

https://trendheads.nl/baard/welke-baard-past-bij-mijn-gezicht/
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Je gezicht is wel rond hoor, als het wat smaller was geweest zou je een ovaal gezicht hebben gehad. Omdat het rond is zou ik de zijkanten kort houden en de onderkant, dus rond de kin laten groeien, daarna kun je zien wat je doet, of hoekig maken of een beetje afronden. Je moet het zelf een beetje uitproberen.
Maar in jouw geval zou ik de wangen boven wat korter houden en vanaf het punt waar het naar binnen gaat in rechte lijn naar beneden zodat het mooi wat langwerpiger wordt.
Een volle ducktail zou je ook goed staan.

Hier wat voorbeelden
Bekijk bijlage 23293 Bekijk bijlage 23294

https://trendheads.nl/baard/welke-baard-past-bij-mijn-gezicht/
Je gezicht is wel rond hoor, als het wat smaller was geweest zou je een ovaal gezicht hebben gehad. Omdat het rond is zou ik de zijkanten kort houden en de onderkant, dus rond de kin laten groeien, daarna kun je zien wat je doet, of hoekig maken of een beetje afronden. Je moet het zelf een beetje uitproberen.
Maar in jouw geval zou ik de wangen boven wat korter houden en vanaf het punt waar het naar binnen gaat in rechte lijn naar beneden zodat het mooi wat langwerpiger wordt.
Een volle ducktail zou je ook goed staan.

Hier wat voorbeelden
Bekijk bijlage 23293 Bekijk bijlage 23294

https://trendheads.nl/baard/welke-baard-past-bij-mijn-gezicht/
Dank je, zal het onthouden voor de eerste trimbeurt als baard wat langer is.
 

tijn

Zware baard
Dat is een goed idee, ook een goed idee is om een voorbeeld foto op je telefoon te zetten om aan de barbier te laten zien wat je graag zou willen.
Ja das idd een goed idee. Heb ik gister ook gedaan en de barbier jeeft het prima gedaan, alleen vind ik persoonlijk het model niet echt mooi hahaha
 

Macx

Baardaap
Ja das idd een goed idee. Heb ik gister ook gedaan en de barbier heeft het prima gedaan, alleen vind ik persoonlijk het model niet echt mooi hahaha

Welk model vindt je niet mooi, je eigen model van de baard of de voorbeelden die ik aan Theo heb laten zien?
 

tijn

Zware baard
Welk model vindt je niet mooi, je eigen model van de baard of de voorbeelden die ik aan Theo heb laten zien?
Neeeeeee, ik had het over het model wat ik gister erin heb gekregen. Ik bedoelde dat als je een foto laat zien dat het bij jezelf toch weer anders is
 

Macx

Baardaap
Neeeeeee, ik had het over het model wat ik gister erin heb gekregen. Ik bedoelde dat als je een foto laat zien dat het bij jezelf toch weer anders is

Dat zou best kunnen, je ziet jezelf toch weer anders dan een ander. Maak eens een selfie, die vind je dan niet mooi, kijk over een paar dagen nog eens, dan zie je de foto toch weer anders. Ik zie dat ook bij mezelf. Theo zou een volle ducktail wel goed staan, je kunt dan de wangen wat korter houden en toch lengte en een mooi vol front hebben.
 

TMG1961

Baardaap
Banner image
Top